Superpoint : 1933

Medlemsdato : 18-08-2003
Seneste login : 03-02-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej du!

Jeg er såmænd også en glad kandu-bruger.

Selvom jeg ikke er en af de "kendte" brugere (hvordan mon det er at være en kendt kandu´er? ), så er jeg faktisk meget aktiv her på siden, men er ikke den der hiver mange Spoint hjem.

Jeg er ret vild med den nye opdatering af kandu - selvom den har været liiiidt udskældt!

Men jeg fik hvad jeg ønskede i julegave - en "ignorer bruger" funktion.

Ellers kan jeg fortælle, at jeg er af racen hunkøn og 27 år

Tak fordi du kiggede forbi - og HUSK: Selvom jeg ikke råber højest, så er jeg her alligevel!