/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Biiip Biiip
Fra : oleeliassen
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 29-07-04 21:25

Er der nogle som kender et sted i Århus-området hvor man kan købe en af dehersens nøgleringe der bipper når man fløjter? Jeg har fundet 2 steder i Kjøbenhavns-området, men det skal som sagt være i Århus eller opland da jeg nægter at betale 20-50 kroner i porto/fragt for en vare som koster ca. 30 kr.

-Ole

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 29-07-04 22:52

Måske i Tiger i City Vest! http://www.cityvest.dk/
Jeg købte en der, godt nok for et stykke tid siden!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-07-04 23:52

Ellers kan de købes i superkram eller det der nu hedder "den aktive krammer"

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-07-04 07:22

jeg husker det som om der ligger en Superkram i cityvest.. så det er måske ikke en hel dum idé at starte der

Junior

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 02-09-04 15:08

Tak for svaret tedd. Jeg har opgivet at finde en i øjeblikket og i stedet købt en lydstyret kontakt da det var selve styringen jeg skulle bruge. Du får dog point'ene da de ganske rigtig tidligere havde haft en sådan nøglering hos TIGER både i city vest og på telefontorvet.

-Ole