/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Irans nye stormtropper *ROFL*
Fra : creamygirl
Vist : 1134 gange
100 point
Dato : 22-04-10 19:37

Jeg må le

http://www.bt.dk/udland/her-er-irans-nye-stormtropper

Kan sagtens forestille mig et "suprise"-angreb, hvor de angrebne falder døde om..... af grin

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 20:12

Ja for bare fanden. Det er jo 1000X1000 pjerrotter fra Bakken eller Tivoli.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 22-04-10 21:25

Citat
hvor de angrebne falder døde om..... af grin

Hmmmm, ved ikke rigtigt om der er noget at grine af.
De er rablende gale dernede, og bliver de først sluppet løs, så ved ingen hvad der sker.
Det kan være at japanernes metoder under 2'verdenskrig så kommer til at lige en søndagsskole.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-04-10 21:37

Det må Irann DD's værk. Altså ham sangeren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 21:44

Det er sgu da kvinder, de er helt tildækkede

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 22:06

Det er da dem ude fra Greve, som går og råber White Power på Hundige Strandvej ...

Kommentar
Fra : pbs1

Dato : 22-04-10 22:07

Du har da ved gud en sindsyg form for humor

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 06:33

Mener du flødepigen?

Kommentar
Fra : pbs1

Dato : 23-04-10 10:51

Ja linux68.
Det var hende jeg mente.
Det er bare for meget ...sådan en klovn der tror hun er bedre end andre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-04-10 11:03

Citat
Mener du flødepigen?

Velkommen tilbage til kandu JørnRudolph.
Jeg sender lige kandu en besked, at de skal holde øje med dig

Citat
Det er bare for meget ...sådan en klovn der tror hun er bedre end andre.

Hehe, modsat dig er jeg ikke så skide ræd for at vores lille land bliver invaderet af de "farlige" indvandrer http://www.kandu.dk/Spg137422.aspx#1571742

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 100 point
Dato : 23-04-10 21:10

Citat
Velkommen tilbage til kandu JørnRudolph.

ÅÅHHH nej, vel ikke den idiot igen.
Håber ikke du har ret.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 08:52

Tjaeeee....Det tager ham under 10 sekunder at fylde os med løgn og fucke gud og hver mand op.

Ohhh tænk hvis han gik over for rødt på Rådhuspladsen....Ohhhh Lord - led mig ikke i fristelse!!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-10 16:44

Tak for svaret Asbjørn2. Jeg havde desværre ret, og må indrømme han røg ud på røv og albuer.
Jeg kan ikke holde ham ud, og uagtet der er en skærm imellem os, så forpester mandslingen kandu med både dårlig ånde, armsved og en hjernekapacitet på NUL.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-04-10 17:35

Hej creamygirl
Citat
Jeg kan ikke holde ham ud, og uagtet der er en skærm imellem os, så forpester mandslingen kandu med både dårlig ånde, armsved og en hjernekapacitet på NUL.

Hvor er vi enige; den idiot er simpelt hen for meget.
Nu påstår han også i en anden tråd ( http://www.kandu.dk/spg146877.aspx)
at der er nogle KANDUER ( selvfølgelig er det Kanduer) der sidder og laver fis med hans computer.
Virus, spam m.m. findes ikke i hans computerverden - kun onde Kanduer.
Han er simpelt hen rablende gal.
Der er totalt KUK i KASKETTEN.
Godt man ikke bor samme sted som ham.

Asbjørn2

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 26-04-10 17:37

Hovsa - der røg vist en parentes med !!
Det var:
http://www.kandu.dk/spg146877.aspx