/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
VespaSvinet II
Fra : Stouenberg
Vist : 1719 gange
100 point
Dato : 23-04-10 09:43

har stadig travlt her:

http://www.kandu.dk/spg146840.aspx

- i stedet for at have travlt her:

Statistik
--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 9
- Besvarede 77
- Annullerede 38
- Slettede 0
Ialt 124

Er det ikke sjældent at man støder på en hjerneblødning i puberteten?

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-10 10:04

Han har en alvorlig hæklefejl i kysen

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 11:36

Hvad med at se bort fra denne (måske uheldige (?) ) statistik og svar på spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 12:13

Citat
Er det ikke sjældent at man støder på en hjerneblødning i puberteten
Jo, men endnu sjældnere, at der er tale om en hjerneblødning, hvor der ingen hjerne er.

Og Linux...du kunne jo evt selv svare i stedet for at bede andre gøre det, Hvad er det forresten som der skal svares på??

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 12:24

Citat
Hvad er det forresten som der skal svares på??

Scootergrisens spørgsmål, vel?

Eller er det hans statistik?
Hvorfor er det så vigtigt?

OK - Ja, jeg fatter jo heller ikke hvorfor folk ikke lukker deres spørgsmål af. Men det har de jo lov til, at lade være med. Annullerer spørgsmål må man vel også?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 12:31

Ja det plejer du jo at være god til din psykopat....... Skal vi snart mødes, så din terror på Kandu kan få en ende

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-04-10 12:32

Jørn Rudolph eller linux68 svar på spørgsmålet
Citat
Er det ikke sjældent at man støder på en hjerneblødning i puberteten?
og gem alt dit ævl til dine egne tråde.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 12:43

Nåh. Så det er dét som er spørgsmålet?

Ja, men jeg syntes at scootergrisen må have love til at mene det han nu gør, samt skrive på den måde han nu gør.

Krummen må jo, vanen tro, også have lov til at oprette et hade-spørgsmål, som han lige har gjort, hvor han truer og håner andre mennesker samtidig med de er udelukket fra Krummens spørgsmål.
Det er bare "lidt" sølle.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 12:47

linux68, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Krummen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Ja, på den måde kan man jo sagtens nedgøre folk. Men det er du jo ekspert i samtidig med du udelukker dem.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 12:57

Citat
Skal vi snart mødes, så din terror på Kandu kan få en ende

Det har jeg jo sagt at vi godt kan gøre. Nævn et sted i København, f.eks

Og tag dog ellers og slap lidt af ...

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 13:13

Hvor sørgeligt at sådan en skiderik gemmer sig under anonymitetens klæder. Hvis han opførte sig sådan som han har gjort og oven i købet så mange gange i en fysisk klub, havde psykopaten på nuværende tidspunkt fået en gang bøllebank så han aldrig ville glemme det..

Men det kan være man skal sende en ekspedition på besøg hos familien....Det kan være han hører mere efter hvad de siger. Og dog....Så snotdum som han er må familien være lige så snotdumme, ellers kunne de ikke holde ham ud.

******************************

Hvis du kommer for at give mig bank, så skal jeg altså til familie-fødselsdag hos min snot-dumme familie. kl. 15.00.

Så det må være lige før- eller i morgen, måske.?

Har sagt til mine naboer om at kigge efter min dør - hvis du finder på at komme, uden at jeg er hjemme. Krummen

Var det så dig, som generede mig på min PC ?

I lang tid - hvor jeg var holdt op med at komme på Kandu.dk?

Eller hvem var det?

Det var "skide sjovt" !

Håber ikke det gentager sig.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 13:21

Undskyld Stauenberg, men Krummen har jo udelukket mig, som sædvanligt, i hans hade-skræmme-moppe-tråd. Derfor må jeg jo tale til mandens (forhåbentlig) fornuft i denne tråd.

Ja, jeg kom tilbage. Dumt nok. Men nu er det jo sket.

Det må du sq meget rundstykke Krummen !

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 13:24

Går nu til fødselsdag.

Send et postkort hvis du og dine kamp-fæller dukker op !

Og lad min PC være i fred.

Aner ikke hvem det var - men den opførte sin meget besynderligt i 10-14 dage.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-04-10 17:31

Så Jørn. Nu snakker du jo med dig selv igen. Det er den slags spam der er trættende, og årsag til, at du er blevet lempet ud så mange gange.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 17:41

Kode
Citat
Skal vi snart mødes, så din terror på Kandu kan få en ende
-----
Det har jeg jo sagt at vi godt kan gøre. Nævn et sted i København, f.eks

Vil gerne være med, men han er aldrig at træffe (klumme) altså.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 19:24

Yarkkkkk Vig fra mig du stinkende møgbunke

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-04-10 00:28

Citat
Så Jørn. Nu snakker du jo med dig selv igen.

Det er løgn - er det hundehoved tilbage igen ?
Det er s'gu for meget

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 00:50

Citat
Så Jørn. Nu snakker du jo med dig selv igen

Nåh, men min dør er heldigvis ikke blevet smadret da min kone og jeg kom hjem efter fødselsdagsfesten.

Ja, Reset - Jeg kan godt forstå at du syntes jeg lyder meget mærkelig.

Men hvis du vidste hvor mange gange i tiden løb jeg er blevet truet med bank, kvælning o.s.v, samt opsøgning af min familie af Krummen (under forskellige af Krummens navne I PM eller direkte på Kandu.dk) + hvis du havde oplevet det på min PC, som er sket indtil for en lille uges tid siden - i en små 14 dage, så ville du sikkert kunne forstå at jeg, af ren nødhverve er pisket til at svare igen. For FORHÅBENTLIG at undgå denne persons ankomst hos mig, min familie eller på min eller min kones PC.

Jeg ved godt det lyder som en syg historie og et påfund. Men det er nu 100% rigtigt, desværre.

Har sagt mange "sjove" løgne-historier, som enhver kunne regne ud var FUP.

Men jeg kunne IKKE finde på at sige noget om min PC eller om trusler - direkte eller indirekte for sjov. Det er ALVOR.

Jeg/Vi har ikke andre fjender end denne person, som jeg ikke helt kan regne ud hvem er.
Dårlige ODS, når han ved hvem jeg er - Og sætter mit navn og boligområde på Kandu.dk

En utrolig dårlig og usympatisk handling.

Kan dog se, at vedkommende person har slettet sit hade-skræk-nedgørings link igen.
Det seneste. For der har jo været nogle stykker før det i dag.

Er godt klar over at jeg har fornærmet vedkommende. + Andre på Kandu.dk

Siger undskyld igen til fyren med Ravneflaget. + Alle andre.

Og nu går jeg til

For øvrigt vil det vel være en god idé hvis Stouenberg annulerede dette spørgsmål, som jeg (af nødhverve, som sagt) har spammet.

Det er jo noget værre gylle, som er leveret.

Men desværre på baggrund af nogle extremt dårlige oplevelser med omtalte person.

Hvis du kommer, så send et postkort - eller lad os mødes et sted.

Dig, som jeg ikke ved hvad hedder rigtigt. Men du har jo flere navne her på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 01:45

Citat
Men hvis du vidste hvor mange gange i tiden løb jeg er blevet truet med bank, kvælning o.s.v, samt opsøgning af min familie af Krummen(under forskellige af Krummens navne I PM eller direkte på Kandu.dk) + hvis du havde oplevet det på min PC, som er sket indtil for en lille uges tid siden - i en små 14 dage,
Du er lige så fyldt med løgn som du er fyldt med lort

Citat
Er godt klar over at jeg har fornærmet vedkommende. + Andre på Kandu.dk
Siger undskyld igen til fyren med Ravneflaget. + Alle andre.
Er igen fyldt med løgn og den sang har vi hørt for mange gange. Du undskylder og undskylder og undskylder, men du er så falsk og fyldt med løgn, så der er vist ingen som tror på dig mere STJERNEPSYKOPAT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 03:20

Citat
For øvrigt vil det vel være en god idé hvis Stouenberg annulerede dette spørgsmål, som jeg (af nødhverve, som sagt) har spammet.
Det hedder "nødværge" men jeg var ikke klar over at man som nødværge blot kan spamme. Det vil jeg så øjeblikkelig gøre hvor du end dukker op.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 03:23

Det er begyndelsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan jo håbe på at Kanduteamet smider psykopaten ud før tråden bliver lukket af spam

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 06:20

Tak for rettelsen til nødværge!

Det jeg mener med at spamme i denne tråd er ikke disse smiley, som du kommer med.

Men det ene indlæg efter det andet i Stouenbargs indlæg om "VespaSvinetII"

Jeg ville gerne have have skrevet i din hade-nedgøring-af min familie-true tråd.
Men du havde jo, som du plejer, udelukket din offer.

Nu ser jeg du har annulleret dit "spørgsmål".

Hvorfor dog det?

Det kan godt være du siger jeg er fuld af løgn.

Det har du ret til.

Og jeg har heller ikke nogen beviser på at det er dig, som har gjort min computer til en sløv maskine, selv om jeg har formateret harddisken 5-6 gange.

Hver gang kom der noget ind med bluethooth. Og jeg kunne ikke downloade almindelige programmer. Kunne ikke opdaterer - kun laaaaaaaaaaaaaangsom.

Fik underlige beskedder på skærmen.

"Skyd en terrorist"

En reklame om Ruko - Skift den ud.

Og rent faktisk havde jeg set at vores ruko lås på mystisk vis havde fået skuppet de to indvendige skruer løs.

Det er nok tilfældigt. Men jeg blev ret chokeret.

På vores opgang har jeg hængt noget politisk op, som hele tiden har fået lov at hænge.
Det var revet i stykker. Samtidig med alt det med min PC.

Jeg kunne ikke lade være med at tænke om du, hvem du så end er har været på besøg -

Da du jo kender mit navn og hvor jeg bor.

Måske er jeg paranoid (Det håber jeg faktisk!). Og alt dette så ingen sammenhæng har med dig og Kandu.dk

Jeg har jo også fået nogle ret truende e-mail på min Operamail.

Og at jeg skulle passe på. Holde lav profil. Får folk kunne jo finde på at sende mig reklamer og pakker, som jeg ikke havde bestilt. Og man kunne aldrig vide hvor de kom fra.

Dagen efter skete alt det med min PC.

Som blev overdænget af "reklamer" og blev slløøøøøøøv ad h.til.

Måske fordi du eller en anden ved hvem min internetudbyder er.

Og du er supperter eller har forbindelse til nogle hos min internet udbyder.

Jeg ringede, fordi nettet hele tiden gik ned.

Og det var en meget mærkelig samtale.

Blev stillet igennem til flere forskellige. Hvad jeg ikke plejer.

Og de skulle med sikkerhed have at vide om det nu var det og det navn på den og den adresse.

Var over-elskværdige.

Jeg havde på fornemmelsen at de virkelig grinede og morede sig over mig.

(OG DET KAN JEG DA GODT FORSTÅ !!!!!!!!)

Nåh, men kort og godt:

Stop nu !!!!

Jeg har (mange gange forstået at jeg er uønsket)

Nu slutter jeg lige af med det spørgsmål jeg har stillet.

Så holder jeg mig væk.

For EVIG TID

Du/I behøver ikke opgøge hverken mig eller min familie eller gøre sådan at min eller min kones PC går i samadder igen.

Lige nu fungerer den fint. Heldigvis

Og igen:

Dette er altså ikke noget jeg finder på for at få opmærksomhed !!!!!!!!

Jeg vil HELLERE END GERNE være FRI for din eller andres opmærksomhed.

Når det skal være på dén måde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu tror jeg at du spammer med din kunst, så spørgsmålet ikke kan læses eller lukkes.

Det gør heller ikke noget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bare du/I holder jer LANGT VÆK fra mig.

Og - ISÆR min familie

UNDSKYLD til alle

Siger Jørn

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 07:01

Citat
Jeg har (mange gange forstået at jeg er uønsket)
Nej IDIOT. Det er netop det du IKKE har forstået

Jeg vil skrupskide dig og din familie et stykke og dette
Citat
UNDSKYLD til alle
har du skrevet 500 gange før. Du mener ikke en skid med det. Du er en hykler, platugle og et helt usædvanligt gennemsyret dumt svin. Hvis du er så træt af Kandu....SÅ HOLD DIG FOR HELVEDE VÆK. Hvor svært kan det være STJERNEPSYKOPAT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 07:06

Citat
Det kan godt være du siger jeg er fuld af løgn.

Det har du ret til.
Nej det kan ikke godt være jeg siger at du er fyldt med løgn...Jeg siger du ER fyldt med løgn og det har jeg ret til qua dine skingrende løgnehistorier på Kandu som du, snotdum som du er, selv har udstillet. Syg i roen er hvad du er

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 07:20

linux68, du har følgende muligheder
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af creamygirl, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Hvorfor har du udelukket mig?

Og hvad mener du med det link, som du satte på?

Hvorfor ler du af de forskruede og fanatiske uhyggelige Iranske tropper?

De er da virkelig uhyggelige, som Asbjørn også siger.

Føj for den fede !!

Kan da godt forstå at flere er flygtet væk fra sådan et diktatur.

Deres præsident er jo også kynisk og uhyggelig -
Når han kan stille sig op i et internationalt forum og påstå at Holocaust aldrig har fundet sted!

Desværre er mange Danske og andre revisionister meget begejstret for Irans Holocaust-konferencer.

Jeg håber du mener hvad du siger Krummen

For du har jo sagt disse forblommede og truende ting mange gange.

At du (forhåbentlig!) ikke mener det seriøst kan jeg jo ikke vide med sikkerhed.

For du kører jo frem med trusler i lange baner.

Så det er da godt at vide det kun er "gas".

Lad det blive ved det....

Nu ved jeg godt at jeg aldrig får svar på mit spørgsmål angående PC-terror.

Sidst jeg spurgte til malmin blev det jo slettet af Kandu.dk

Ingen ville tro på det.

Det lyder jo unægtelig også mærkeligt.

Og, som jeg sagde sidst, så er hævnen sød, og profilen bag nyder sin magt.

Jeg "sætter ikke mine ben" her mere!

Her er jo direkte livsfarligt at være.

Men hvis der sker mere, så må jeg jo komme tilbage.

Håber nu ikke det bliver aktuelt !!!!!!!!!!!

FARVEL

Krummen og hvad du ellers har at "mande" og "kvinde" profiler.

Kan du have det rigtigt godt. Og hold dig væk !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 08:42

Citat
Jeg "sætter ikke mine ben" her mere!
Jøsses hvor er du fyldt med løgn. Uroligt at det ikke engang skurrer i dine egne ører. Jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har mødt en så psykopatisk afsporet idiot. Hvorfor fanden er du ikke spærret inde Er det ikke gået op for dig, at der stort set ikke er nogen på Kandu som ønsker din tilstedeværelse. DU ER UØNSKET

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 09:13

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 09:55

Når du ser nedenstående liste og ved, at hver eneste nick er blevet smidt ud af Kandu....Er det så meget svært at forstå, at du er uønsket på Kandu?

Citat
Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist
Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
EXTERMINAT0R
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka 19-08-2009
TimFlip 21-08-2009
smiltilmig 01-09-2009
webx 03-09-2009
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober 20-11-2009
JørnR 24-11-2009
janus64 24-11-2009
KlapTorsk 25-11-2009
Nissesen 30-11-2009
tim80 02-12-2009
SoberTorsk 04-12-2009
xbruger 06-12-2009
godavs 07-12-2009
løgner 07-12-2009
Jørn_Rudolph 10-12-2009
CarmDown 11-12-2009
smellur45 13-12-2009
Jør-n
DecemberRæv 16-12-2009
rødebrik 16-12-2009
R-æ-v 18-12-2009
wolwin 18-12-2009
DropDetFis 26-12-2009
witzen 28-12-2009
JørnX 28-12-2009
briik 04-01-2010
BlackPeet 04-01-2010
R-æ-v-e-n 04-01-2010
zorto 08-01-2010
carsten85 21-02-2010
BullGuard
JørnSpammer 07-03-2010
bo68 08-03-2010
ludo-man 09-03-2010
JørnIgen 10-03-2010
JørnFHRudolph 11-03-2010
retur

Linux68 (ikke smidt ud endnu)

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 11:19

Er det en "Nyhed" Krummen?

ALLE kender vist den liste, som bentjuul har rullet op med adskillige gang.

Jeg ved jeg er uønsket.

Kom tilbage for at bede om at du, hvad pokker du så end hedder i virkeligheden skal stoppe med dine volds trusler og chikane af min PC -

Hvis det da er dig

Eller malmin

eller Christa.n

eller

????????

Jeg var holdt op med at besøge jer.

ALLIGEVEL kom der disse underlige ting på min maskine, som jeg har fortalt om + det andet.

Og nu gider jeg altså ikke gentage mig selv.

Nu må det da være sivet ind i selv dit grødhoved !

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 11:22

Jeg er en stjernepsykopat - men det er du åbenbart også. Siden du ikke kan forstå hvad jeg siger til dig.

Du påstår, at du aldrig har truet mig i mail og PM.

Det er jo lodret løgn.

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-04-10 11:26

- god weekend Krumme...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-10 11:35

Man må ikke håbe at din familie kan se din latterlige opførsel her på kandu Jørn Rudolph.

Og dog, få din kone til at læse de tråde du deltager i, så vil hun helt sikkert blive bekræftet i, at du skal have hjælp straks.............

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 12:23

Ja Ja Ja - Jeg har fortalt hende noget.

At der var en "hacker" af en art ind på min PC. Hvilket er rigtigt.

Og at det sikkert var en fra Kandu.dk, som hun godt ved at jeg har brugt ALT FOR MEGET TID PÅ.

+ at jeg havde bedt den "hacker" pænt om at holde op. - via operamail.

Men det ville vedkommende ikke.

Ja, nu er det jo stoppet.

Og jeg risikerer naturligvis det starter igen.

Nu da hele den sædvanlig mølle ruller.

Jeg har sagt undskyld.

Jeg har sagt at nu stopper jeg.

Men I vil have hævn, hævn og hævn.

Ikke et ord om at det var korrekt hvad jeg siger om den person på min PC.

OK - naturligvis er det ikke sikkert at hele Teamet er orienteret om en enkeltperson.
Eller også ved I det godt.

Glæder jer.

Og vil naturligvis ikke indrømme det.

FARVEL

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 12:34

Hun ved også at det er min egen skyld jeg fik denne "hacker" på halsen.

Har forklaret, at jeg har drillet og leget + generet.

Hun er naturligvis målløs og kan ikke forstå det.

Derfor beder jeg også den person om at holde sig væk for min kone og min familie.

For nu kommer jeg aldrig mere.

Skulle jo aldrig have kottet i det hele taget 1. gang.

Og bla bla bla

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-10 12:42

Citat
Ja Ja Ja - Jeg har fortalt hende noget
Hun skal ha' det hele at vide om dig evt. se lidt af de skærmdump jeg har der vidner om din opførsel herinde med at ødelægge f.eks http://peecee.dk/upload/view/231148 og mange flere jeg har..........for det tror jeg ikke hun ved.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 14:14

Du er krafteddeme et dumt svin linux68. Hvis der er én herinde som er syg i roen (foruden dig altså) der vil gøre din kone ondt, kan hun takke dig for det. Tak for det min ven - Tak for det Jørn...tak fordi, jeg din kone er vigtigere for dig end at du kan sidde og fylde en mase mennesker med løgn og provokere dem med dine mere end 100 bortviste profiler og hygger dig med dette Nææææ sådan lyder det ikke. Det er lige modsat.

Tænk...betyder din kone ikke mere for dig?? Vil du virkelig skrupskide hende et stykke?? Er det virkelig vigtigere for dig at strippe herinde med dine mere end 100 nicks til stor gene for brugerne end det er at passe på din kone. Føj for helvede siger jeg bare. Hvis jeg var hende smed jeg dig på lossepladsen øjeblikkelig. Du har INGEN selvrespekt og er komplet æresløs - du er et nosseløst lille stump affald og ligner forresten osse noget som burde smides på lossepladsen.

Citat
For nu kommer jeg aldrig mere
Hvor kan jeg brække mig?? Det har du skrevet 100 gange din patologiske løgnhals

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 16:22

Citat
Hvis der er én herinde som er syg i roen (foruden dig altså) der vil gøre din kone ondt, kan hun takke dig for det. Tak for det min ven - Tak for det Jørn...tak

Igen kommer du med trusler

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 16:24

Citat
Du har INGEN selvrespekt og er komplet æresløs - du er et nosseløst lille stump affald og ligner forresten osse noget som burde smides på lossepladsen.

Igen sviner du andre mennesker til

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 16:27

Du er en helt Krummen.

Du er altid sober og anstændig.

Du er Kandu.dk´s pryd og hjertebarn.

Du har INGEN fejl.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 24-04-10 17:31

Citat
for det tror jeg ikke hun ved

Nej hun kender ikke alle mine dumme ting her på kandu.dk

Jeg har heller ikke fortalt om låsen, som så ud til at være "pillet ved" o.s.v

Heller ikke de trusler jeg har fået fra en person på Kandu.dk

En person som vist er ekspert i psykisk terror

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 18:14

Citat
Igen kommer du med trusler
De ter ikke en trusel fra mig....bemærk dette. Men med din dybt imbecile og sygelige opførsel på Kandu udsætter du iflg dig selv din kone for at en eller anden idiot gør hende fortræd. Tænk at du vil være det bekendt. Tænk at det er så vigtigt for dig at skabe dig som idiot herinde at du vil skide på din stakkels kone. Sølle skrog

Citat
Igen sviner du andre mennesker til
Undskyld mig, men er du "ANDRE MENNESKER"?

Og NEJ jeg sviner dig ikke til. Jeg beskriver blot dine karakteristika. Et nosseløst lille stykke affald, er kendetegnet på en vag og kujonagtig skiderik som du. Du gir altid andre skylden for det som sker. Du er æresløs, fordi du ikke tør stå til regnskab for egne handlnger...det er ALTID de andres skyld. VATPIK - Stakkels din kone....og dine børn, hvis du helt forkert har fået sådanne. Hvor må de dog have lidt og været frygteligt flove når du troppede op i deres skole til forældremøder mv. Men det lod du vel din kone om. SKVALDERNOSSE. Nej det er ikke tilsvining, men blot et af de mange udtryk som samlet udgør dine karakteristika. LØGNHALS

Gør samfunet en tjeneste....tag på lossepladsen og hæng dig i noget solidt. Du vil ikke blive savnet og lidt rotteføde kan der vel blive ud af dig, hvis ikke de brækker sig over din lille røde savleklud

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 18:19

Citat
En person som vist er ekspert i psykisk terror

ORKKKK Så skulle du prøve den fysiske. Jeg har fået Guantanamoprisen 3 år i træk da jeg arbejdede for amerikanerne for den mest opfindsomme tortur, som meget raffineret ikke kunne ses, men hvor ofret led frygteligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 18:20

Jeg kunne få alle til at indrømme ALT...Selv ting som ikke var hændt. Det er da flot ik??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-10 18:36

Citat
Nej hun kender ikke alle mine dumme ting her på kandu.dk
Så er det på tide hun hører om det.............................

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 18:44

Så Så Bent....Ikke true LOOOOOOL

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-04-10 18:54

Det gode er at det er Stouenbergs tråd og den bliver ikke slettet når profilen blackes af kandu.dk - så han vil ikke kunne påstå at nogen truer ham. Det er ham der finder på alt det pladder med lås, pc osv. og jeg er overbevist om at hvis konen kendte til den side han viser herinde, ville hun få ham tvangsindlagt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-04-10 21:01

Hmmm Jeg tror han er på uledsaget udgang Han er syg....Han er fandme så paranoid, at man skulle tro det var noget fra en tegnefilm

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 09:26

Bemærk at jeg ikke anklager nogen her på Kandu.dk for det med låsen på vores dør samt det med at plakaten var revet ned. Det kan være helt tilfældigt. Gjort af andre.

Men det med min PC er skam reelt nok.

Samt de trusler jeg har fået i PM - På Kandu.dk og via Opera Mail.

Det kommer fra en eller flere personer fra Kandu.dk

Og jeg skal nok holde mig væk fra jeres "fornemme" forum.

Godt nok er jeg ret skør, men jeg siger altså ikke disse ting vær at være interessant.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 09:54

Citat
Og jeg skal nok holde mig væk fra jeres "fornemme" forum.
Så er det da første gang du IKKE fylder Kandubrugerne med løgn. Så lad os se det før jeg for mit vedkommende tror på det. Du vil stadig skide på din kone og børn (hvis der er sådan nogle stakkels unger der har været så uheldige at trække dig som donor i den høje hat for forælderskab) og først og fremmest tilfredsstille dine egne usympatiske og syge lyster for at flashe dig på Kandu. Jeg vomiterer

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 10:05

Ja Krummen.

Du er simpelthen "dejlig" at høre på.

Og selv om jeg har spammet dette forum og drillet. Så har jeg dog aldrig talt så modbydeligt til folk, som du gør.

Ja, nu bliver dette "spørgsmål" jo ikke slettet - selv om jeg gør.

Men det er da "yndig" læsning alt det Krummen skriver.

Som så mange gange før.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 10:28

Det vrimler jo med indirekte og direkte trusler alene i denne én tråd.

Det må enhver da kunne se.

Hvis man så tager de andre trusler af forskellige art jeg har modtaget fra - Ja hvem?

Så er det da virkelig "guf".

OK jeg har selv lagt op til det ved at komme her så tit.

Men alligevel så syntes jeg da at tonen er ret så modbydelig.

Kunne jo oprette det som et spørgsmål om andre brugere ikke syntes det samme.

FØR jeg bliver blacklistet igen.

Men NEJ. Det bliver sikkert slettet med det samme af Kandu.dk, som jo øver censur.

Og folk her er jo også lige glade om personer af den stil, som truer og gør ved huserer her.

Bare I har jeres storartede Kandu.dk, så er alt vel godt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-10 10:37

Du er en ynk at høre på, nu har du spammet herinde i lange, lange tider og så ynker du dig selv jeg håber at din familie lærer den virkelige Jørn Rudolph at kende.........så du kan blive indlagt. Jeg har adskillige screendump som kune være interessante for dem, det viser hvem du er.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 10:46

Se bette mand....Du er fyldt med løgn som sædvanlig. Du havde ikke på nogen som helst måde nødig at begrumse Kandu med endnu et intetsigende og stupidt indlæg, men dine blottertendenser ses tydeligt. Du skal bare på for enhver pris....Så op i røven med din kone og børn.

Hvis du mener noget som helst med det du skriver:
Citat
Og jeg skal nok holde mig væk fra jeres "fornemme" forum.
så var du daffet af og holdt din ildelugtende kaje. Men Jørn 1000-pik kan ikke holde sig væk.

Citat
Så har jeg dog aldrig talt så modbydeligt til folk, som du gør.
Det er sandelig også sjældent at jeg "møder" nogen som er så stupide og så patologiske mytomaner foruden at være usympatisk og øretæveindbydende(nej det er ikke en trussel) som du er og dermed gør dig fortjent til den samtaleform. I øvrigt er du IKKE ET FOLK og dermed er det ikke et folk jeg taler til, men dig Jørn mv...... en begavelse under lavmålet, som øjensynlig kun fatter når du bliver tiltalt hårdt og uindpakket . Pu ha hvor er du dog en sølle og ringe mutation af racen Homo Sapiens.

Tænk hvis du og jeg var de sidste "mennesker" (kan man jo dårligt kalde dig) på Jorden. Så ville jeg afstå for nogen form for kontakt, og hvis du tvang mig, ville jeg blot aflive dig, så jeg i det mindste ikke skulle spilde mere end 1 minut å dig (den tid det tager at aflive dig) LOOOL Men husk nu....DU ER IKKE ET FOLK SOM JEG TALER TIL. Du er en lille idiot - en gnom som jeg skriver til, i håb om at vække noget ikke eksisterende æresfølelse, så du pakker sydfrugterne og skrider. FOR EVIGT

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 11:59

Det passer mig fint at du ikke forsøger at opsøge mig eller gøre alvor af dine øvrige trusler med min familie.

Jeg har præcis de samme følelser over for dig. "Krumme" og hvad du ellers kalder dig.

Vil hellere være "ven" med en fnatmide end med dig.

Så vi er da enige om denne ene ting.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 12:17

Igen et unødvendigt og ligegyldigt indlæg fra den offentlige stripper. Hold dog kæft og skrid stjernepsykopat, hvis du mener en skid med det du skriver...men det gør du jo ikke løgnhals

Citat
at du ikke forsøger at opsøge mig eller gøre alvor af dine øvrige trusler med min familie.
Hvem helvede siger dette. Du har det med at lave ret så fri fortolkninger om hvad som helst.

Hvad du har af følelser over for mig, var der vist ingen der spurgte dig om og for øvrigt er jeg skruphamrende skideliglad. Men så fik du lige strippet den historie....selvglade oppustede narrøv

Du har et problem med dit valg af ven. Der er INGEN fnatmider der vil kaldes din ven...de vil ikke engnag ses i din nærhed. Du er "Palle alene i verden"...ikke fordi den er tom, men fordi INGEN gider dig - Du er et dumt svin og stinkende usympatisk... og så din latterlige røde savlesmæk LOOOL TOTALIDIOT. Vis din tumpede kone alle de profiler du har haft herinde, så står du på gaden om en time. Forklaring: Din kone MÅ være tumpet, ellers ville hun ikke kunne holde dig ud.

Vis nu at du mener det og at du for en gangs skyld ikke fylder venlige og rare mennesker med dit sygelige løgn
Citat
Og jeg skal nok holde mig væk fra jeres "fornemme" forum

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 12:47

Skid selv din super-stjerne-psykopat.

Du må jo have et problem, siden du ustandseligt forfølger bestemte mennesker.

OK - Det kan da godt være de er både underlige og "unormale" -

Men hvad med dig selv - Din stupide stodder?

Hold dog din kæft lukket i.

Ja, normalt bruger jeg ikke sådan et sprog.

Men med dig skal man åbenbart tale groft - Fordi du selv gør det.

I D I O T !

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 12:50

Citat
venlige og rare mennesker

Er det dig ?

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 12:56

Nu skal jeg lige have fyret nogle points af.

Men du kan jo oprette et af dine sædvanlige moppe-skræmme-gøre-grin-med-true-lokke spørgsmål på Kandu.dk (Hvor du har udelukket dit offer på sædvanlig kujon-agtig måde)

Om at jeg stadig er her (så længe det nu varer).

Gør det dog "søde" Krummen", som man åbenbart skal tro er både en "mand" og en dame.

Siden du kalder dig kvindenavne (ja jeg er sq ligeglad)

Ja, hvad er du egentlig?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 13:51

Citat
Nu skal jeg lige have fyret nogle points af.
GAAAB Du kan sgu da ikke fyre points af i denne tråd din totalnar. Igen tåbelige undskyldninger for ikke at holde hvad tossen lover og konen og ungerne vil han skide et stykke. I hans syge verden er der kun een som tæller - ham selv. "HAM" LOOOL egentlig ikke en ham, men nærmere sådan en mellemting mellem en Frankenstein som ved et uheld har fået en kogevask og ingenting, hvis han kan finde en artsfælle at udveksle ynkværdigheder med.

Det må være frygteligt at have en ryggrad som en varm Coccio. - Jeg skal lige brække mig. Og må Kanduteamet så snart vågne op og drøne dig ud i hoved og røv...Ikke fordi det gør nogen forskel når man som du har røv i begge ender og lugter lige dårligt i begge ender. Er det derfor du går med savlesmæk

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 15:19

Klap klumme-gællerne i din klaptorsk du er dum at høre på.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 16:07

Klap Klap... whau for et ordforråd. Hvad med om du holdt hvad du lovede
Citat
Og jeg skal nok holde mig væk fra jeres "fornemme" forum

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 16:08

Hiv din røde savleklud ud af høreapparatet og lyt..... SKRID DIN NAR

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 18:05

Ja, ja - Må man lige få brugt sine sidste points op, Hr./Fru Professor ?

Jeg skrev "fornemme" fordi uden dig ville dette forum være FORNEMT uden "".

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-04-10 18:33

Hvorfor dog det......det er jo bare en dine sædvanlige snotdumme undskyldninger for at klæbe til Kandu, hvor ingen kan døje dig. Nej Narrøv...Selv uden mig er Kandu ikke noget fornemt sted. Men du ved vel ikke hvad fornemt betyder. Så længe den rummer din slags monstrøse proletariske afarter af menneskeheden bliver det aldrig et fornemt sted. Men det kunne blive helt godt igen, hvis du holdt hvad du lovede....SKRED. Men du vil som sædvanlig skide din kone og børn et stykke, for det er vigtigere for dig at udstille dit latterlige savlesmæksego. Føj for helvede en narcissistisk egotripper. Du er KLAM

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 19:23

Hvad mener du?
At jeg skider min kone og mine børn et stykke ved at være her?

Atter en trussel?

Hvis jeg er her i morgen - Så går du i aktion - eller hvad mener du ?????

Må jeg få et præcist svar på hvad du mener !!!!

For jeg opfatter det som en trussel.

Enten forsvinder jeg - eller også skal du eler en anden nok "tage jer af" min kone og mine børn.

Ja, hvad mener du, Krummen ?????

**************************************************************

Se hvad du skriver af "dejlige" ting:

Elvis og hans burgere
Fra : [Er online] linux68    Vist : 152 gange
100 point
Dato : 25-04-10 11:51
Hvordan var det nu med Elvis og hans burgere?

Fik han dem ikke sendt specielt fra et eller andet favorit sted med fly?

Hvordan var det nu - Helt konkret med fact.

Favorit

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] LuffeA

Dato : 25-04-10 12:03
Jo, men han kunne også sætte sig i et fly bare for det.

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Stouenberg [Fire stjerner]

Dato : 25-04-10 12:11
- hans mor lavede dem...

http://www.peanutbutterboy.com/the-elvis-burger/

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] LuffeA

Dato : 25-04-10 12:26
Peanutsmør.........yagh [Meget forvirret]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] LuffeA

Dato : 25-04-10 12:31
http://www.deltaboogie.com/rockabillydays/elvisfood/

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] Christa.N [Fire stjerner]

Dato : 25-04-10 13:06

Så i den sidste udsendelse med Price brødrende - alt om Elvis' livretter.....
http://www.dr.dk/dr1/spisemedprice
[Hahahahaha]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 13:09
Takker. Tja - det lyder jo lidt bizart det det peanutbutter. Har ikke prøvet. Men det smager måske meget godt alligevel?

Der var noget om én bestemt burger-bar i Memphis, eller hvor det nu var, hvor Elvis fik sendt et privatfly af sted efter nogle helt specielle oste-burgere, var det vist.

De ankom så til Graceland.

Kan ikke huske hvor det var jeg læste det.

Men noget i stil med Olsen-banden, som fik sendt varme rundstykker til Spanien med fly, som ganske vist ikke var privat fly.

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 13:24
Det var faktisk på grund af den udsendelse, som frk/fru Christa henviser til, som vi sad og snakkede om til en fødselsdags fest mit spørgsmål opstod.

Men måske er det bare en skrøne at de kom med fly fra Tupelo (?)

Jø [Snakker] rn

   Accepteret svar
Fra : [Er ikke online] LuffeA    [Fem stjerner]
Modtaget 100 point
Dato : 25-04-10 14:07
Jeg kan ikke finde noget om det på Google, men mindes at det blev fortalt i en længere udsendelse om "kongens" mærkværdigheder.

Mit link fortæller også om en anden af hans spisevaner...."Hotdog mit sauerkraut".

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] Krummen

Dato : 25-04-10 14:20
Helt ærligt Luffe mv. Hvad i himlens navn kommunikerer I med denne pes tilens for. Alle kæfter op når han spammer Kandu og ter sig som idiot, men fortsætter ufortrøden at flashe deres egen googleviden til hans fornøjelse. Kan I ikke se, at han STANGPISSER på jer i lårtykke stråler

Dette spørgsmål har han selv svaret på, Han spiller bare snotdum for at starte en tråd op. elvismaden blev vist i TV af brødrene Price forleden da de lavede elvismad -

Er det virkelig så vigtigt for dig Luffe at lufte ham popdyrets usunde livretter så alle kan se hvor dygtig du er til at slå op på Google??? [Roterende fis i kasketten]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] LuffeA

Dato : 25-04-10 15:02
Helt ærligt kan jeg ikke huske alle der spammer Kandu.

Hmm, jeg plejer nu ellers at se Price, men det kan jo smutte, på den anden side er jeg sgu nok ikke gået glip af noget da jeg ligesom Dig bruger tid på at lave mad.

Fastfood = fast hungrig again.

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:06
Helt ærligt Krummen mv (dine andre profiler på Kandu.dk, som du ikke vil stå ved)

Jeg spørger seriøst om det med flyet og osteburgerne.

Fordi jeg kom i tanke om det til den fødselsdagsfest i fredags hos, som du sagde "min snot-dumme familie".

Der blev snakket om den udsendelse.
Jeg har (endnu ikke) set den.

Men de, som havde, kunne ikke huske at det blev nævnt i udsendelsen.

(Det gør det muligvis)

Jeg pisser ikke på nogen med dette spørgsmål.

Du pisser på mig Krummen og har ALTID gjort det.

Din drøm er naturligvis at jeg ikke er her.
Du truer, opretter hade-tråde o.s.v

Prøver ihærdigt at få en masse imod mig. (Det er de fleste jo i forvejen)

Og det kan jeg godt forstå med min opførsel, som jeg altså prøver at ændre på.

Det kan du bare ikke tolererer.

Skal bestemme over ALLE på Kandu.dk om de har "lov til" for DIG -
at kommunikerer med mig.

Gør nogle få det -
Straks bliver du sur og gnaven.

DU må da have et stort problem. Hr. Krummen
Ja, jeg tror du er en mand. Men du har jo også kvinde profiler.
Og Hunulven Ilse er ikke noget morsomt bekendtskab !

Kong eller Dronning Krummen du er sq da for meget !

   Godkendelse af svar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:13
Tak for svaret LuffeA.

Nu håber jeg ikke du får yderligere problemer med "Krummen"

Lukker nu. Selv om svaret ikke blev fundet. Ellers kommer Krumme-dyret jo bare og spammer med sine grønne hoveder, som sikkert ligner Fru Krumme på en prik

   Kommentar
Fra : [Er online] Krummen

Dato : 25-04-10 15:16
Luffe.

Psykopaten har oprettet nedenstående profiler på Kandu og er af Kanduteamet smidt ud i hoved og røv fra alle. Han tar så grueligt pis på alle han komme til at pisse på og samtidig fylder han os med løgn. Han undskylder sin tilstedeværelse og lover at han aldrig kommer tilbage. Men HVERGANG bryder han sit løfte. Han er til dagligt indlagt og kraftig medicineret, men ind i mellem får han osse narret sine plejere. Han holder til omkring Tåstrupgård og bor på Sankt Hans. Han er skingrende syg i roen.

Jeg skal sende dig et portræt af ham, så du med egne øjne kan studere zombien. Så kan du jo osse hvis du møder ham, tabe noget tungt ned over ham. Du kan nemt genkende tossen og ski med om han blir skadet. Han er så grim at alt vil pynte på ham LOOOL

Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist
Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
EXTERMINAT0R
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka 19-08-2009
TimFlip 21-08-2009
smiltilmig 01-09-2009
webx 03-09-2009
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober 20-11-2009
JørnR 24-11-2009
janus64 24-11-2009
KlapTorsk 25-11-2009
Nissesen 30-11-2009
tim80 02-12-2009
SoberTorsk 04-12-2009
xbruger 06-12-2009
godavs 07-12-2009
løgner 07-12-2009
Jørn_Rudolph 10-12-2009
CarmDown 11-12-2009
smellur45 13-12-2009
Jør-n
DecemberRæv 16-12-2009
rødebrik 16-12-2009
R-æ-v 18-12-2009
wolwin 18-12-2009
DropDetFis 26-12-2009
witzen 28-12-2009
JørnX 28-12-2009
briik 04-01-2010
BlackPeet 04-01-2010
R-æ-v-e-n 04-01-2010
zorto 08-01-2010
carsten85 21-02-2010
BullGuard
JørnSpammer 07-03-2010
bo68 08-03-2010
ludo-man 09-03-2010
JørnIgen 10-03-2010
JørnFHRudolph 11-03-2010
retur
Linux68 (ikke smidt ud endnu)

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:25
Tak til Krummen (ikke smidt ud endnu)

[Tak for hjælpen]

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:27
Citat
bor på Sankt Hans

NEJ !

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:31
Citat
Han er til dagligt indlagt og kraftig medicineret

Hverken det første eller det sidste !

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 15:40
Citat
Gør samfunet en tjeneste....tag på lossepladsen og hæng dig i noget solidt. Du vil ikke blive savnet og lidt rotteføde kan der vel blive ud af dig, hvis ikke de brækker sig over din lille røde savleklud

Citat Krummen

   Kommentar
Fra : [Er online] Krummen

Dato : 25-04-10 16:11
Citat
Du vil ikke blive savnet og lidt rotteføde kan der vel blive ud af dig, hvis ikke de brækker sig over din lille røde savleklud
Jeg mener hvad jeg siger og siger hvad jeg mener. Men i modsætning til dig, så holder jeg hvad jeg lover. Jeg tror jeg har lovet dig en del...du skal nok få det mr. vissenpind LOOOL [Blink]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 16:28

[Hmmmm, ikk` godt!]

Ja, du har "lovet" lidt af hvert i tidens løb...

   Kommentar
Fra : [Er online] Krummen

Dato : 25-04-10 16:38
Men modsat dig, så holder jeg hvad jeg lover....lille usymp gedelort [Yaaark]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 16:46
Ja, det har du jo lige sagt at du gør. Det behøver du ikke gentage.

I hvad rækkefølge vil du gøre det du har fortalt så malende om?

Husk at jeg skal være hjemme, så send et postkort.

Så lige den Prise-udsendelse - Den var da FED.

Vil du have en peanut-banana-butter sandwich når du kommer Krummen?

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 17:54
Du kan jo dele et billede af mig ud til alle på Kandu.dk og udlove en dusør på et eller andet beløb til dem, som kan skade mig mest muligt, Krummen

Med Uvenlig Hilsen Jørn

   Kommentar
Fra : [Er online] Krummen

Dato : 25-04-10 18:27
Skulle du ikke holde dig væk, som du lovede......Så skrid dog din lille grimrian og hold hvad du lover

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 19:08
Take it easy

boy boy

eller er det

girl girl ?

Kan du i øvrigt ikke offentliggøre mit telefonnummer og andre ting her på Kandu.dk?

Du har jo så travlt med at fortælle hver eneste detalje om mig + min familie.

Er du ikke bare for sølle, Krummen ?

   Kommentar
Fra : [Er online] linux68

Dato : 25-04-10 19:15
Hvornår starter din næste aktion mod mig ?

Er det hvis jeg ikke er ude af Kandu.du om ½ time?

Hvor længe må jeg være her for dig, Krummen?

Og hvad har du af planer?

Ja, jeg har jo hørt en del allerede - mange gange.

Men hvad bliver dit næste træk?

Modbydelige personage.

Du staver til gengæld rigtigt godt - den ros skal du da have!

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 19:25

Du bliver ved og ved med at fortælle og bedyre at du ikke truer mig.

Alligevel gør du det igen og igen.

HVAD SKAL MAN DOG TRO ?????

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 25-04-10 23:02

Well. Well

Hvis det kan glæde dig Krummen og hvad du nu ellers hedder + alle andre, så stiller jeg ikke flere spørgsmål her.

Holder mig, som lovet væk.

Det er jo for sygt.

Jeg ved du hader mig og vil gøre ALT for at jeg forsvinder.

Det vil jeg ikke risikere.

Sker der ting og sager, som jeg før har beskrevet, og som ingen (naturligvis) tror på med min PC. - Men det var desværre rigtigt eller andre mystiske ting ...

Så kommer jeg tilbage for at bede vedkommende om at holde op.

Ved det en en/flere fra Kandu.dk - For jeg har ingen andre "fjender".

Farvel

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 26-04-10 07:13

God Morgen Krummen og hvad du ellers hedder.

Ja, du må meget undskylde jeg logger mig ind.

Det håber jeg ikke du tager ilde op?

Skulle lige se, om du havde svaret på mine spørgsmål.

Det havde du, naturligvis, ikke.

Men, som jeg har sagt, så opretter jeg ingen spørgsmål i andre tråde fra nu af.

Skal sq ikke risikerer noget yderligere.

Hvem det så end var, som gjorde det.

Det med min PC var jo ret smart.

Selv om det var uhyggeligt og totalt nedværdigende -
Hvad der, naturligvis også var formålet !!!!

Om BullGuard blev der sagt at det var en falsk pakke.

Et sted fik jeg medalie som absolut nybegynder fra Danmark med en medalie.

Underlige pop.up.

Hvordan gjorde du det?

Eller hvem det nu var?

Malmin? - Åbenbart en sød pige ved navn Marlene - Jehovas Vidne.

Ja, det vidste jeg godt var FUP fra start af - Men ikke at malmin hed marlene i virkeligheden og havde været udsat for den skrækkelige ting, som blev beskrevet.

Helt klart - For at jeg skulle få tanker om det samme skulle ske mig.

Jeg må sige, at I er opfindsomme, hvem af jer det nu er.

Og hvordan har du/I gjort det?

Ja, det får jeg aldrig svar på. Det ved jeg godt !

Sidst blev jeg slettet, da "Retur" gik ind og spurgte om det -
Samt bad dig/jer om at stoppe med PC chikanen og truslerne.

(Ja, jeg ved godt at jeg selv har "bedt om det" - ved at spamme.

- Men alligevel !)

Og det er NATURLIGVIS mig som "ser syner" !!!!

Sådan er magt-mennesker.

De gør noget ved et "offer". "offeret" beklager sig = "offeret" er mentalt syg!!!!

Ja, ja - Den klassiske historie.

Føj for den lede siger jeg bare.

Men, som bekendt:
"Målet helligere midlerne".

Jeg har spurgt hos TDC om hvor langt blue-tooth rækker.

De siger 20 meter.

Har du/I - Ja hvem er det?

Så været 20 meter væk ?

Bor nogen her hvor jeg bor?

Eller kan man ikke sende fra længere afstand?

For den Blåtand installerede altså noget, som jeg ikke selv har gjort.

Og som, hver gang jeg tog det væk blev installeret igen "af sig selv".

Det får jeg ingen forklaring på. Det ved jeg godt!

Fred nu med det.

Bortset fra at jeg syntes det er temmelig strengt at påstå at det er mig, som bare finder på det, og det ikke passer.

Samt at må være min nabos mobiltelefon.

(De naboer jeg har er etnere - Det går jeg ud fra Krummen, malmin o.s.v ikke er.

Eller er de? Ja, det tror jeg sq ikke !)

Lad det ikke gentage sig.

Specielt IKKE de udpenslede skræk-senarier, som kan ske for et menneske -
sådan lige pludseligt.

Nu hvor jeg ikke stillet ét spørgsmål mere til jer - I nye tråde.

Fortsat god dag til jer.

Jeg siger altså ikke alt det for at få opmærksomhed!

Vil hellere end gerne være fri for din/jeres opmærksomhed.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 26-04-10 08:55

Mit sidste spørgsmål:

http://www.kandu.dk/spg146940.aspx

Nu bliver det sikkert slettet af Kandu.dk med oplysning om:

"urigtige oplysninger, anstødelige og æreskrænkende ting" og alt det sædvanlige sludder I skriver som standard, når en person bliver blacklistet.

Og, jeg er her for sidste dag.

Derfor skriver jeg det.

Dog syntes jeg, som jeg før har sagt, at Krummen
(Hvad manden/damen eller hedder i virkeligheden)

Også er ret ferm til at skrive æreskrænkende ting.

Men det er naturligvis helt OK, ikke sandt?

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 26-04-10 10:49

Desuden blacklister han/hun alle, som ikke må deltage i hans/hendes hadetråde

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=205563&upn=5#upn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-04-10 16:35

Du skulle simpelthen proppes tilbage, hvor du kom fra, og bolles om Jørn klaphat.

Det er på tide, at du lægger sølvpapirhatten dobbelt - og iøvrigt undgår at stå stille når du er udendørs. Hundene ku' let forveksle dig med et træ, og pisse på dig.

http://da.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8lvpapirshat

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 10:38

Sjov hat

Krummen/CreamyGirl

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 11:07

Men det er som jeg siger:

Trusler om vold o.s.v på PM og min OperaMail

Måske/måske ikke alvorligt ment. Men grove trusler !

Min PC invaderet i små 14 dage - Selv om jeg hold mig væk fra Kandu.dk

Mærkelige pop-up:
Skyd en terrorist o.s.v
Meldinger om falske programmer (som ikke var falske)

o.s.v

Dette er sandhed.

Hvem det så er af de forskellige navne her er jo ikke til at vide.

Godt nok er jeg skør. Men jeg siger ikke dette for sjov.

Kunne aldrig finde på at anklage folk for sådanne ting, hvis det ikke passede !
*************************************
Min dørlås, der var "pillet" ved behøver ikke at have noget at gøre med jer.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-04-10 11:19

Dato : 26-04-10 08:55
Citat
Og, jeg er her for sidste dag.

Du er komplet utilregnelig din lille usympatiske løgnhals.

Hvad så Kanduteam...Skal det lille misfoster aldrig sendes ud i mørket??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 27-04-10 11:37

Citat
Kunne aldrig finde på at anklage folk for sådanne ting, hvis det ikke passede
Selvfølgelig kunne du ikke det. At du har fyldt Kandubrugerne med løgnehistorier i den tid du har været, siger jo netop en masse om hvor ærlig og sandhedssøgende en person du er.

DIT LILLE STINKENDE USYMPATISKE MØGØRE. DU ER LIGESÅ FYLDT MED LØGN, SOM EN KO ER FYLDT MED LORT. JEG HAR SET I AVISERNE, AT DET BLIVER MERE OG MERE UDBREDT, NÅR DE UNGE "SKÆNDES" I KØBENHAVN OM NATTEN, AT DE SPARKER TIL FOLK SOM LIGGER NED, SAMT AT DE KAN FINDE PÅ AT HOPPE PÅ DERES OFFERS HOVEDER.

BLIV DU HELLERE HJEMME OM AFTENEN. DET VILLE JO VÆRE TRIST, HVIS DU FIK DEN SKÆBNE. IKKE FORDI JEG TROR, AT DIN HJERNE VILLE TAGE SKADE, MEN DIN SAVLESMÆK KUNNE BLIVE REVET I STYKKER

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 13:40

Bliv endelig ved med dine sædvanlige trusler.

Naturligvis er det mig som siger noget som "ikke passer" - Og malmin eller hvem pokker det er, vil aldrig sige det har fundet sted.

Sådan er det jo.

Det er "offeret" som skal totalt nedgøres.

Ja, jeg ved godt det er min egen fejl.

Men alligevel.

Hvorfor siger jeg dog det igen og igen?

Fordi jeg egentlig godt syntes ophavsmanden/damen til disse "morsomme" ting, som jeg har beskrevet, kunne sige:

"OK du har ret.

Det skete på den og den måde"

Jeg har jo sagt, at jeg godt kan forstå at man gør gengæld, når nu jeg har spammet og alt det dér.

Så syntes jeg faktisk godt den/de personer, som stod bag - åbent og ærligt kunne sige det.

Men naturligvis er hensigten at fremstille mig som endnu mere dum end jeg er.

Det har jeg forstået.

Det nytter jo heller ikke noget at blive ved.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-10 13:44

Citat
Hvorfor siger jeg dog det igen og igen?

Det svarede du vist på i dit forrige indlæg.

Citat
Godt nok er jeg skør.

Bortset fra at du bør rette "skør" til FULDKOMMEN RABLENDE SINDSSYG

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 14:52

Vidste det var svaret.

Men jeg ved også at selv om jeg har spammet o.s.v så det de indirekte og direkte trusler jeg har modtaget at extrem voldelig karakter her på dette Forum fra forskellige personer (muligvis den samme (?) i PM og på min operamail vist ikke lige noget som er "acceptabelt og lovligt" rent juridisk.

Selv om man så henviser til Spam og mange profiler.

Det kan I da godt tænke lidt over.

Jeg er heller ikke sindsyg når jeg fortæller, at sådan forholder det sig.

F.eks har jeg da min opera-mail + post. Uhyggelig læsning.

Hvad angår min PC, så har jeg jo ingen beviser.

Men det er altså sandheden jeg fortæller.

Ikke digt.

Hvem har gjort det?

Ja, det er et godt spørgsmål, som jeg da vil prøve at finde ud af.

Har visse teorier.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 15:14

Visse personer, eller én og samme person (?)

Det ved jeg ikke rigtigt - Og det kan jo også være lige meget.

Er kommer med utallige voldsomme trusler om det ene og det andet i forkellige tråde til mig her på Kandu.dk

Jeg ved godt det vil ikke er acceptabelt at spamme, som jeg har gjort.

Men disse trusler kan man nok heller ikke påstå er acceptable - hvis det bliver undersøgt af personer, som har forstand på disse ting.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-10 15:47

Jesus fucking christ!!!

Er der overhovedet hjerneaktivitet hos dig?!

Ip'er er AFSLØRENDE, og ret nemme at arbejde videre på. Henvend dig til Polititiets IT-sektion, eller kig på ARIN's site: http://www.arin.net/abuse.html. Hvis du skriver afsenders IP ind får du en abuse-mail+anden info, til vedkommendes ISP som du kan kontakte: http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/whois.html

Tag dog ansvar lille mand - og accepter at det KUN er dig der er fatsvag herinde på kandu. Nu har du fandme nævnt det samme fucking ævl 1034 gange - fri dog kandu for dine gentagelser om og om igen, og gør noget SELV for at stoppe den chikane du mener du er udsat for.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-10 16:06

Creamygirl - det er meget typisk for slags syge personer som JR, at når de er afsløret, så forsøger de at vende en stemning mod dem der afslører dem.
Citat
En troll anvender som regel en række forskellige metoder til at narre folk.
her i det her tilfælde hvor troll'en forsøger at forklare at han bliver forfulgt privat og du har ret Creamygirl - det kræver kun en anmeldelse, men fjoget har intet at komme med - kun en masse udokumenteret vrøvl om pc-terror

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-10 16:23

Citat
og du har ret Creamygirl - det kræver kun en anmeldelse

Præcis, men idiotens ene hjernecelle er åbenbart inaktiv.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 16:40

Sig hvad I vil.

For det passer !

Men naturligvis holder jeg op med at sige dette "sludder".

For vedkommende, der står bag vil naturligvis ikke fortælle at det passer.

Enten ved I det ikke (?) - Eller også ved I det godt. (!)

Sådanne ting vil jeg, trods alt, ikke tale usandt om.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-10 16:53

Citat
Sådanne ting vil jeg, trods alt, ikke tale usandt om.
Du taler usandt om hvad som helst - kom med beviser, anmeld det dog.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-10 17:23

Citat
Du taler usandt om hvad som helst - kom med beviser, anmeld det dog.

Jeg er med bentjuul her. Hvis du JørnRudolph, virkelig har modtaget trusler, så anmeld det - og fri os for at blive belemret mere om dette emne.

Citat
For vedkommende, der står bag vil naturligvis ikke fortælle at det passer.

Enten ved I det ikke (?) - Eller også ved I det godt. (!)

Hvad fanden skal vi bruge det til, at en eller anden tilfældig kandu nick du mistænker for at have pillet ved din dørlås, står frem og siger: "Hey, det er mig (kandumedlem nummer 10867544444), der har pillet ved JørnRudolph's dørlås og pc, og derved drevet ham til at føre sig frem, som en komplet rablende sindssyg person"?!

Wake Up Stupid Man - Du befinder dig i cyberspace, PÅ ET FORUM, hvor et nick er betydningsløst i den forstand, at hvis vedkommende virkelig har truet dig, så er kandu nicket UINTERESSANT. Det er vedkommende BAG nicket du skal have fat på. Hvor svært er det at forstå?!

Henvend dig det rette sted, med den/de truende e-mails du påstår at have modtaget - og lad os så for helvede få fred for dig. Du er intet mindre end utåelig

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 17:46

OK

___________________________________________________________
Jeg har heller aldrig påstået det var et Kandu.dk medlem med den lås!
____________________________________________________________

Kun at det faldt sammen med den PC chicane, som der har været, og som var REEL.

Det kan jeg ikke bevise, naturligvis - Det med PCen.

Og som jeg sagde, så forstår jeg godt baggrunden :

At jeg har spammet meget og haft mange profiler o.s.v

Agter ikke at spørge mere til det.

Kan godt regne ud, at jeg ikke skal komme mere her

Det er der jo ingen grund til

Slet ikke for evt. yderligere konsekvenser

Derfor behøver I ikke foretage jer mere af nogen art

SLUT

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-10 17:54

Citat
Det kan jeg ikke bevise, naturligvis - Det med PCen.
Selvfølgelig kan det bevises - anmeld det
Citat
her i det her tilfælde hvor troll'en forsøger at forklare at han bliver forfulgt privat og du har ret Creamygirl - det kræver kun en anmeldelse, men fjoget har intet at komme med - kun en masse udokumenteret vrøvl om pc-terror
og sådan er det med alt Jørn Rudolph skriver.................

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 27-04-10 18:29

Hvordan skulle det med min PC kunne bevises?????????

Det har jeg da heller ikke tænkt mig at anmelde nogen steder hen!!!!

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-04-10 21:06

Jørn
Citat
F.eks har jeg da min opera-mail + post. Uhyggelig læsning.

Citat
Men disse trusler kan man nok heller ikke påstå er acceptable - hvis det bliver undersøgt af personer, som har forstand på disse ting.

Så send da for pokker nogle kopier af de "Slemme ting" du modtager så vi kan bedømme hvad du snakker om. Enhver idiot kan jo anklage gud og hvermand for det du gør - og det uden der er spor hold i sagen. Du slynger jo bare ud at du modtager trusler; jamen så sæt en kopi ind her i tråden.
HVIS jeg tror bare det mindste om det du skriver, så har du fået en virus eller andet snavs på din komputer, men kan jo ikke bedømmer det, når jeg ikke ved hvad du fabler om.
Hold op med dine tomme anklager, bevis dem, eller anmeld dem - SÅDAN GØRES DET.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 09-05-10 07:35

Asbjørn

De trusler jeg har modtaget på PM er jo slettet samtidig med mine profiler er slettet.

Dem på min Operamail har jeg.

Men kan ikke bruge dem til noget.

Man vil vel bare sige at det er noget jeg selv har skrevet.

Da afsenderen er en fake adresse.

Det med at der har været nogen inde på min PC - enten via en trojan, som jeg har slettet med Malware Bytes.

Dem om der 3 forskellige slags af.

Eller via Bluetooth - Eller måske gennem min internetudbyder på en eller anden måde.

Alt det kan jo ikke bevises !

Det ved du da godt, og det ved den/de, som har gjort det jo også.

Min PC er re installeret 5-6 gange siden det.

Fortæller bare at sådan er det.

Jeg er skør - Men ville ikke skrive det, hvis det ikke var sandt.