/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Tip/reklame??
Fra : dior
Vist : 710 gange
10 point
Dato : 14-04-08 15:37

Dette er hverken et spørgsmål eller et tip..Bare et lidt surt opstød.Hvor er det sørgeligt alle de negative beskeder man får,når man kommer med et tip..Som f.ex. nedenstående
http://www.kandu.dk/tip17836.aspx
Nogle skriver f.ex:Gammel nyhed,eller lignende.
Jamen,det er jo ikke ALLE der kender det tippet handler omJeg er selv helt ligeglad med hvor mange stjerner eller point jeg får,når jeg kommer med et tip.Jeg bliver så ked af det,når jeg ser de negative beskeder.Det er ok at give nul stjerner,men de meget negative ord syntes jeg godt man kan lægge på hyldenOs der kommer med tip gør det kun i en god mening.
For et stykke tid siden kom jeg selv med et tip,hvor nogle skrev det var reklame...Jamen,så kan man jo sige at alle tip er reklame..
Forøvrigt er jeg selv startet med et par nye hjemmesider på www.123hjemmeside.dk Og jeg er MEGET glad for den hjemmeside.Det handler ikke en dyt om reklame,men om et TIP

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-04-08 15:46

jeg har også prøvet at få negative svar
enkelte har dog siden sagt undskyld, men sådan er det her
jeg er pensionist, og sidder mange timer ved computeren, hver dag og finder rigtig mange gode sider, men for det meste holder jeg dem for mig selv
så må de selvkloge være fri for dem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-08 15:54

Jamen det er jo tit oppe at vende med disse tips og bedømmelse af samme, igen kan vi ikke andet end at appellere til brugerne, der er ikke kommentar pligt og er det ikke noget for vedkommende, så gå ud af tippet igen og kom med dine kommentarer i et andet tip som du måske har forstand på, men det hjælper nok ikke, 123 hjemmeside er en gammel nyhed, men ikke alle kender den, derfor kan det være et godt tip for nogle så læs tippet og hæng dig ikke i hvordan det er bedømt, det er ikke sikkert at de som bedømmer ved noget som helst om nemme hjemmesider, de vil tror bare at fordi det er mulig, så skal der bedømmes

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 14-04-08 15:55

Ja, det nrgative må man tage med godt humør!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-04-08 15:56

Nu er tip jo noget der bliver bedømt af andre, og hvis de så synes at tippet er for gammel/kedeligt eller lign. så er det jo op til dem. Det er et frit og ytringsfrit land vi bor i. Men derfor skal os andre vil ikke få klip af gode sider ferik

Jeg har da også fået negative svar på mine tips. Kommer ikke med så mange, men er der en som jeg siger "Waw, dette vil jeg dele med nogen". så går jeg det bare, uforagtet hvad så nogle siger...

Så på med vanten, og kom med flere tips

VH
Moltov

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 14-04-08 16:02

Ja, jeg mener også man må lægge de fine fornemmelser. Vi deltager alle på lige fod, og mener nogen, at et tip er velkendt i forvejen og/eller måske ligefrem en mere eller mere direkte gentagelse af tidligere tips, så vil jeg være enig med dem som ytrer sig negativt.

Vi bør nemlig alle være opmærksom på, at for at KanDU kan blive et positivt sted, så skal det bibringe VÆRDI for brugerne. Værdi sikres ved at vi kommer med godt indhold i tips og gode spørgsmål som flere kan drage nytte af.

Men, et lille hjertesuk, er i øvrigt at bruger du meget tid på et svar, og bagefter ser at et kortere svar får points kan vi alle blive mindst lige så mavesure. Der er altid for- og bagdele ved alle systemer.

Derfor: lad os holde humøret højt. Sommeren er på vej.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-04-08 16:39

Det evige spørgsmål, hvorfor er der ingen der synes mit tip er super?
Negative kommentarer er ikke velsete.
Må folk ikke ha en mening?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 10 point
Dato : 14-04-08 17:04

Hej dior.
Jammen der er da noget om det du skriver. Jeg har også indtryk af at mange bare giver point/stjerner "bare" for at være med i bedømmelsen .
Personligt er jeg hamrende ligeglad hvad gamle brugere syntes men jeg er forholdsvis ny bruger og kendte ikke til denne 123 hjemmeside. Jeg syntes bare at folk skulle vide den fandtes og det er en udemærket side at "øve" sig på.
Og der er da også nogen som ikke kendte til den ser det ud til.
Ha en fortsat god dag derinde alle sammen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:11

Det er helt ok at man skriver tippet ikke interesserer én..men det kan godt gøres på en positiv måde,syntes jeg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:14

Citat
Det evige spørgsmål, hvorfor er der ingen der synes mit tip er super?
Negative kommentarer er ikke velsete.
Må folk ikke ha en mening?
Selv om man ikke syntes om de tips der bliver vist,behøver man ikke at nedgøre dem..Det er ok med kritik,men det kan jo godt gøres på en pæn måde..

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:15

Citat
Ja, det nrgative må man tage med godt humør!
Det gør jeg også..i sidste ende

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:16

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
jeg har også prøvet at få negative svar
enkelte har dog siden sagt undskyld, men sådan er det her
jeg er pensionist, og sidder mange timer ved computeren, hver dag og finder rigtig mange gode sider, men for det meste holder jeg dem for mig selv
så må de selvkloge være fri for dem
Kloge ord

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:22

Tak for svaret piaskov.Må lige skynde mig at acceptere,for der er jo mange gode svarEgentlig er jeg også lige glad med hvad de mener om tips,men jeg syntes mange gange de virkelig skriver negativt.For et stykke tid siden skrev jeg om et tip..Husker ikke lige hvad..Og der var én der kaldte det reklame..Jeg får intet økonomisk ud af at give tips herinde,så vil ikke kalde det reklame..Jeg er selv glad for at læse om tips,for man kan da lære mange ting..Men dem der har leget med pc i mange år,mener at når DE véd en masse,så véd alle andre det også....

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:23

Moltov:
Skal nok komme med flere tips når jeg finder nogle JEG syntes andre kan have glæde af

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:30

Citat
Jamen det er jo tit oppe at vende med disse tips og bedømmelse af samme, igen kan vi ikke andet end at appellere til brugerne, der er ikke kommentar pligt og er det ikke noget for vedkommende, så gå ud af tippet igen og kom med dine kommentarer i et andet tip som du måske har forstand på, men det hjælper nok ikke, 123 hjemmeside er en gammel nyhed, men ikke alle kender den, derfor kan det være et godt tip for nogle så læs tippet og hæng dig ikke i hvordan det er bedømt, det er ikke sikkert at de som bedømmer ved noget som helst om nemme hjemmesider, de vil tror bare at fordi det er mulig, så skal der bedømmes
Ja,jeg går også selv ud af tippet hvis det er noget jeg ikke kan bruge til nogetDet er også ok at folk skriver de ikke kan bruge tippet til noget,jeg mener bare at man godt kan skrive det på en lidt pænere måde.Jeps,123 er en gammel nyhed,men alligevel ny for nogleOg jeg er vild med 123,for jeg er et fjols til koder og den slags,så 123 er perfekt til mit brug
Hav en hyggelig aften med alle misserne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-08 22:52

Hej dior.
Tak for point. Nu var det jo mit tip du henviste til så jeg syntes jeg også skulle på banen med min mening.
Fortsat god aften til dig