Superpoint : 235

Medlemsdato : 16-12-2007
Seneste login : 15-05-2008
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Alder 80 år.
Elsker dyr, har haft flere hunde, nu Rico en dansk/vensk gårdhund. Rico og jeg kommer 3 dage i uge på Rudbækshøj, Aktiviteten. Jeg har været Tryllekunstner og Hypnotisør i flere år, både i DK og Sverige. Jeg var født, og har gået i skole i danmark, men jeg fik senere svenskt madborgerskab. Det vil sige, at jeg er nu Svensker. For nogle uger siden kom der en mand og fotograf ned på Plejehjemmet, de ville tage et interviu. De menede, at jeg har haft et fantastisk liv, hvilket der kom til at stå i avesen. Jeg har prøvet på mange ting, for exsempel, havde jeg et verksted hvor vi reparerede Køeskab og Frysere. Hele live har jeg prøvet at uddanne mig.
Jeg er intereseret i Fotografering. Komputer har også min store interesse. Jeg har fibernet, men er ikke tilfreds, jeg vil også skaffe mange tyske kanaler.