/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Links i profil??
Fra : copycatDK
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 25-03-08 23:29

Hej sidder lige og er ved at prøve at opdatere profil her på kandu. Men det virker ikke helt.
Nogen der ved om det kan være fordi der er links med i profilteksten? Eller den er for lang? (ca.200 tegn)

Det eneste der sker når man trykker send er bare der er sket en fejl. prøv igen om et par minutter.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 23:38

Hej igen.
Skal du ikke bare ind i rediger profil ???

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-03-08 23:40

Jo jo.. kan lige få lov at skriv hej eller lign. Men Har lige siddet og skrevet en del og det vil den ikke være med til. Har også prøvet uden links.

Hmmmm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 23:42

Det lyder mærkeligt. Det kunne jeg da uden problemer for 14 dage siden. Og jeg har da læst flere profiler der har fyldt mere

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-03-08 23:44

Må jo prøve at kontakte service@kandu.dk Måske det alligevel er tid til opdatering når der kommer svar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 23:48

Ja men vi har selv haft problemer herhjemme. Vi har da godt nok kun 1 computer og vi blev anbefalet kandu af en ven. Jeg oprettede en profil hvorefter jeg loggede ud og min mand oprettede sin. Efter en masse ballade herinde tror jeg kandu teamet har været på spil , for nu kan jeg ikke logge af mere ?? Den husker automatisk mig og min mand kan ikke komme ind. Det er da irriterende men jeg ved ikke hvad der er sket.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 00:27

Gaaab. Lidt er der da blevet opdateret. Men ikke det hele.

Du kan jo bare trykke på knappen log af oppe i venstre hjørne. Og når du så skal på igen vælger du bare den ikke skal huske dig næste gang du kommer på.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-03-08 00:31

Citat
Det eneste der sker når man trykker send er bare der er sket en fejl. prøv igen om et par minutter.
Jeg ville ind og "lure" her på siden for et par timer siden.Jeg skulle ikke skrive/rette i min profiltekst,men fik også en fejlmeddelse,hvor der stod:
"Prøv igen senere"..
Men jeg har et råd:
INDENdu sender din profiltekst,eller andet du skriver,så kopiér din tekst.
Jeg har før været ude for,at hvis man skriver rimelig meget,bliver man logget af..Så kan man bare logge sig ind igen,og sætte teksten ind.
Håber det vil lykkes for dig på denne måde

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 00:32

Hehe.. Har lært af mine fejl. Så word blev lige startet op inden noget af det blev sendt. H

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-03-08 00:34

Fik du det så til at virke??

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 00:36

jaja. Jeg har prøvet at opdatere med lidt tekst af gangen og det gik fint. og nu kæmper jeg bare med de sidste 5-10 linier den ikke vil opdater med.

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-08 00:46

Måske har du lige skrevet 10 linier for meget..
Prøv at gøre teksten en smule kortere.
Det kan du godt
Sov godt når den tid kommer

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 01:45

Jamen der virkede jo.

Altså efter at have fjernet en del tekst.

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 01:48

Tak for svaret dior.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-03-08 06:45

Citat
Jamen der virkede jo.

Altså efter at have fjernet en del tekst.
Det er jeg sørme glad forHusk nu næste gang at gøre det samme..Altså at kopiere inden du klikker på send.Det er så ærgerligt når man har brugt tid på at skrive så meget,og så bare teksten ender ude i Cyber Space et sted

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 07:28

Tak for infoen.

Men det er selvlært efter mange år på nettet, og en nørd som mig der altid skal eksperimentere med en computer.