/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af bærbar
Fra : Hausbaer
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 11-03-08 11:00

Hej

Jeg er ved at tænke på at købe en bærbar som skal kunne bruges til både kontor og spil (wow,cs,moh, m.m.)

Jeg har set på denne her vil den være til anbefale??

Den skal sidde i en docking station så jeg bruger min nuværende skærm og tastatur.

https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=347690

Hvad siger i til det??

Henrik

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-08 11:07

Prøv lige at checke Zeptoeksperten :
http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx
Her kan du selv sammensætte din bærbare.
Jeg har kun hørt godt om dem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 11-03-08 11:49

Ja, det er meget at vælge på!
Men hvordan er det med holdbarheden?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 11:52

Henrik - det er svært at se hvad den Asus indeholder, men jeg tror ikke du kan få en spillecomputer til den pris. De hurtige spil forlanger en del computerkraft.................
Jeg ville også kigge på Zepto computeren.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-03-08 12:05

Hej

Efterspurgte også spec på bærbaren. Her er svaret

Asus Notebook F5SL 15.4" WXGA PentiumDuoT2370
2X1024MBDDRII 120GB WLAN Premium WEBcam
ATI HD3470 256MB DVD-RW 6Cells batteri

Har så efterspurgt processor hastigheden.

Henrik

Kigger lige på zepto.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 12:09

En stor fordel ved Zepto er at du får alle drivere med på CD.
Læg dog mærke til når du køber comp, at nogle er specielt til Vista om kan så ikke køre eks. XP hvis du senere vil det.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-03-08 18:50

Hej

Så fik jeg de data

Asus Notebook F5SL 15.4" WXGA PentiumDuoT2370
2X1024MBDDRII 120GB WLAN Premium WEBcam
ATI HD3470 256MB DVD-RW 6Cells batteri

T2370 er en 1.73 GHz CPU. Intel dual core

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 19:11

Asus er ikke tosset.
De data du viser er heller ikke så skøre.
Men lige om den er god til dine spil..................det er svært at sige.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-03-08 19:44

Kiggede lige på en side der hedder laptop4u.dk

Velegnet til computerspil og krævende 3D-applikationer - Takket være det kraftige indbyggede 3D-grafikkort er denne maskine velegnet til de nyeste computerspil, som fx. World of Warcraft og Battlefield.

Asus - Alle Asus bærbare leveres med taske og mus samt 2 års international fabriksgaranti.

Tja.. så er det jo bare om man tror på det.

Hvis jeg nu bestiller den og det viser sig at den ikke kan klare de spil de nævner.... har man så 14 dages fuld returret??

Henrik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 19:55

Nej - for der står sikkert et eller andet sted, at der tages forbehold for ændringer.

Men Asus er et anerkendt mærke, og jeg har da brugt en del af deres bundkort til børnnebørnscomp - hvor de skal stå for en del.

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 14-03-08 11:05

Det blev godt nok ikke en bærbar men da du var den første der gave det gode link får du point for dit svar.

Kommentar
Fra : Gambrinus