/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ikke flere HijackThis logs
Fra : stl_s
Vist : 1019 gange
500 point
Dato : 18-12-07 21:45

Jeg løser ikke flere HijackThis logs her på Kandu, og jeg lukker mit forum http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=462

Jeg er gået helt død på det

Heldigvis er Arlet tilbage, så der er hjælp at hente alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-07 21:52

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-12-07 21:59

Trist at høre, men måske meget forståeligt - men tak for hjælpen indtil nu!

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 18-12-07 22:02

ok, trist at høre håber lysten vender til bage igen

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 18-12-07 22:05

Håber du kommer igen når du har fået ladet batterierne op.
Har endnu ikke haft brug for din assistance men været tryg ved at kunne hente din hjælp hvis/når det blev nødvendigt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-12-07 22:09

Glemte i farten:

Glædelig jul samet et rigtig godt nytår

ønskes alle der læser dette...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-12-07 22:16

Det lyder som et fornuftigt valg - for når man er kørt sur i noget, kan det være en god ide at slippe det helt.

Men du skal vide at selvom du "kun" har hjulpet mig en enkelt gang, hvilket jeg er meget taknemmelig for, så har jeg haft stor glæde af at følge med på sidelinien, når du har hjulpet andre. Det har jeg både lært en masse af og også fået løst nogle problemer.

Håber du får en glædelig jul og et rigtigt godt nyt år!

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 18-12-07 22:29

Håber du snart får ladet batterierne op, og igen får lyst til at hjælpe med sikkerhedsproblemer.

Jeg har endnu ikke haft brug for hjælpen, men har altid været tryg ved at følge rådene.

Venlig julehilsen
f.larsen

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 18-12-07 23:06

hej stl_s
jeg har heller ikke haft brug for at stille sikkerhedsspørgsmå (heldigvis)
men det er godt for dig at du siger stop når du kører sur

nu ved jeg ikke hvad der ellers ligger i det og hvad og hvem du er
men skønne ture og ophold, beskæftigelse i naturen er meget helbredende
computer er meget 'teoretisk' det kan være velsignende at gøre meget 'konkrete' ting med sin krop
og læs nogle gode romaner (ja, nu var det nok ikke råd du bad om )
håber at du kommer dig og finder glæden tilbage

jeg har læst mange spøgsmål også under sikkerhed
det er ærgerligt at der nu skal drosles ned der

glædelig jul og godt nytår

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 18-12-07 23:11

selv tak - iah - glædelig jul og et godt nyt år til dig også -

også til alle jer andre...
og ocorner sådanne en lille sød mis

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-12-07 23:37

Jeg vil også lige takke for din ildhu, med at hjælpe mange computere op på rette køl.

Du ønskes en glædelig jul og et godt nytår.

Ps. Hvis nogen har generet dig, vil jeg gerne hjælpe med at dunke dem oven i hovedet.

Hilsen Eyvind.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-07 02:56

Det er jeg faktisk rigtig ked af at høre du har været uvurderlig her på Kandu, dit forum har jeg ikke besøgt ret meget, men har fået god hjælp hver gang hold nu en god lang ferie, så vil vi håbe at lysten kommer igen en dag.
Du forlader os vel ikke helt ? Kan vi ikke stadig regne med hjælp til dit og dat her i forum ?

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 19-12-07 06:56

Trist at du stopper men forståeligt, du har jo brugt mange timer på at hjælpe andre og livet er trods alt andet end computere. Jeg har haft stor glæde af at læse dine indlæg og vil savne din ekspertise.

Glædelig Jul og godt Nytår til dig + alle der læser dette.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-12-07 07:58

Jeg fik god hjælp, da jeg startede i dette forum. Og stl_s der er jeg dig taknemmelig.

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 500 point
Dato : 19-12-07 08:06

Det er rigtig kedeligt at du er kørt sur i det.

Læser jeg rigtigt at du nedlægger malwarecheck???
Det er endnu mere øv, det er et super forum at blive klogere i. Men det vigtigste i verden er at passe på sig selv.

Kæmpe knus

Mette

BTW: God JUL og Godt nytår

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-07 08:17

Du er ikke den eneste der er blEVET NØDT TlL AT GI' SLip en periode. SelV HAR JEG KRAFTIGT DROSlet ned grundet andet arbejde. Nu er jeg her kun når jeg har overskud ..+eller som idag er ramt af en aLT ANDET END 'TEORETISK' fysisk overbelASTNING AF MIT VENSTRE KNÆ OG DERFOR MÅTTE MElde mig 'deLVIS' SYG (.++.MØDTE 5.+45 MEN MÅTTE GÅ HJEM KL.+ 7+.45 )

Mit eget site er også LAGT PÅ IS INDTIl videre.+ Jeg ka' simpeLTHEN IKKE FINDE TIDEN.+

fORHÅBENTLig bLI'R JEG SNART BEGAVET MED ET NYT TASTATUR, så FOlk ikke tror det er kLIKKET HElt for mig

dET SKAl ikke nu ikke skorte på en stor tak og næsegrus beundring for hvad du har udrettet hér på stedet stL_S+.

Håber at LYSTEN vender tiLBAGE OG VI IGEN FÅR Glæde af din ekspertice

Du ønskes gLÆDELig jul OG GODT NYTÅR HERFRA AM'AR .++.OG GRØNLand+:

Juullimi ukiortaasamilu pilluaritsi

</moLOKYle>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-12-07 08:25

Hej stl_s,

Mange tak for dine gode råd. Ked af at du stopper, men har forståelse for det.

Mvh

pve

Kommentar
Fra : leob

Dato : 19-12-07 09:14

Ih, hvr jeg forstår dig, men "Kan du" er så heller ikke det samme, hvor man altid kunne henvise til dig
Jeg håber, du får gejsten igen (og gerne re-åbner malwarecheck)
God jul
leob

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-12-07 10:54

stl_s - det kan jeg godt forstå!

Tusind tak for din eksertise gennem tiden!

Jeg har haft stor glæde af din hjælp!

Gid, du kommer på banen igen.......

Nyd din nye fritid!

Glædelig jul og godt nytår til alle!

Moster

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 19-12-07 12:41

ærgerligt men forståeligt tak for gode og ikke mindst seriøse råd

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-12-07 13:06

Det er jeg meget ked af at høre
Håber du på et senere tidspunkt vender tilbage.
Dig har man altid kunnet stole på.
Jeg har været meget glad for din hjælp.
Dejligt med mennesker der er seriøse!.Mange hilsener god jul,og godt nytår fra dior

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 19-12-07 15:39

jeg vil også gerne lige sige tak for hjælpen

og glædelig jul samt godt godt nytår til alle på KanDu

hilsen Avant85

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 21-12-07 19:35

I skal alle sammen have mange tak for jeres venlige ord . Rart at vide, at man har været med til at gøre en forskel.

Noget af infoen fra Malware Check bliver måske lagt op på en hjemmeside, men det har jeg ikke helt taget stilling til endnu.

Jeg ønsker jer alle en rigtigt glædelig jul , og et godt nytår .

Tak for svaret metteto .

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 21-12-07 22:25

Pas på dig selv.
( VIl ikke gentage mig selv i det andet forum. Men trist det er det)
KNUS Mette