Medlemsnummer : 232014
Superpoint : 3773

Medlemsdato : 30-07-2005
Seneste login : 17-06-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Har arbejdet med EDB siden 1964. Dengang skrev jeg programmer om ikke i 0 og 1 taller så dog i hexadecimal maskinkode.
Dengang vidste jeg måske 50% af alt om, hvad der fik en computer til at køre.
Vi var nogle stykker i bestyrelsen for den daværende Dansk Databehandlingsforening som troede, at vi i Danmark blot skulle have 5-6 computere (mainframes, et ord vi vist ikke kendte dengang) mere - så var landets behov dækket. Akja.
I dag ved jeg meget mere, men alligevel er der måske kun tale om ca. 2% af tingene.
Senere var jeg systemkonstruktør og sluttede som organisationschef i en EDB virksomhed.
Er nu pensioneret efter en blodprop i hjernen i 1983, men bruger megen tid på at holde resten i gang
Ved I for resten, hvad en expert er? Det er et menneske, som ved mere og mere om mindre og mindre, indtil han ved alt om ingenting.
Sådan føler jeg mig ind i mellem, men hvor er det godt, at vi kan hjælpe hinanden