/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
send stor fil??
Fra : metteto
Vist : 979 gange
100 point
Dato : 02-12-07 18:30

For ikke lang tid siden var her et tip om upload af store filer.
Jeg kan ITTE HITTE den.
Nogen der kan og vil.

KH Mette

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-07 18:34

Jeg kan ikke huske nogen tip, men jeg bruger Megaupload, gratis op til 500MB :http://www.megaupload.com/dk/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 18:35

Som gratis bruger kan du sende e-mail til 1 modtager, men du kan selv sende frele mail fra din mail konto med link til filen

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 02-12-07 18:36
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 18:37

Der var en gang et tip om Storemail, den kan jeg ikke få til at virke: http://www.storemail.dk/
du retter selv stavefejl

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-12-07 18:39

> o.v.n.
Hvorfor pokker brugte vi ikke den forleden ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 02-12-07 18:41

Hvaaa- Gambrinus, kan jeg virkelig minde jer om noget

Jeg kigger lige lidt på jeres forslag.

Knus Mette

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-12-07 18:52

Online email konti som f.ex. Hotmail kan være gode og smarte, men der er mange begrænsninger når det kommer til at sende emails. Vil du gerne sende dine digitale billeder med en Hotmail konto vil du hurtigt støde ind i problemer og må ofte sende flere emails afsted for at få alle billederne sendt. Herunder kan du se de mest populære, gratis emailservices og de begrænsninger de har - i det her tilfælde har vi omregnet det til billeder.

Hotmail: 10 mb. = 4-5 billeder
Gmail: 20 mb. = 8-10 billeder
AIM Mail: 10 mb. = 4-5 billeder

Med storemail.dk kan du sende helt op til 100 mb. helt gratis! Det svarer til at du kan sende helt op til 50 billeder afsted på én gang uden at skulle dele dem op i flere emails*!

* Standard digitalt kamera - ca. 2mb pr. billede

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-12-07 18:54

Det kan måske være mit tip som jeg skrev d.24/6.2007

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 02-12-07 18:55

-Dior, det var ikke det tip jeg havde i tankerne, men kigger stadig.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-12-07 18:56

www.storemail.dk virker fint her

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 02-12-07 18:58

Indtil videre er bedste bud Megaupload, da den kan spise 500 MB, hvor de toandre ligger med 100 MB som Max.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-12-07 18:59

Citat
Dior, det var ikke det tip jeg havde i tankerne, men kigger stadig.
Det var det nok ikke.Der er nok mange andre end mig der har skrevet tips om upload af store filer

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-12-07 19:01
Kommentar
Fra : metteto

Dato : 02-12-07 19:03

Yousendit- 100MB free, 2GB for knap 10 USD.
Jeg er nu MEST til freeware

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-07 19:05

Jamen Gambrinus det gik da fint med TeamViewer undskyld afbrydelsen med en bemærkning til Gambrinus, TeamViewer kan også bruges til at overføre date fra PC til PC: http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 02-12-07 19:13

Du er altid velkommen ovn.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-12-07 19:32

Denne her virker altid - http://www.sendspace.com/ - op til 300 mb.

Du får et download link mailet, hvis du opgiver mailadresse, eller kopierer du det fra siden!

Filen kan hentes ubegrænset af alle du giver download linket til!

/Torben

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 02-12-07 19:32

yousendit.com så enkelt kan det gøres!!

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 02-12-07 22:23

jeg bruger skype til at sende filer med, men det er meget forskelligt hvor hurtigt det kører, til nogen af dem jeg kender sender den med fuld bånbredde og andre er det helt i bund.

Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 03-12-07 07:32

Tak for svaret o.v.n..

Megaupload er den der kan rumme mest.

KH Mette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-07 11:42

Selv tak Megaupload virker, det gør TeamViewer også, den overfører direkte