/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Helvede..Scary or not..?
Fra : Curtis66
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 16-08-07 09:41

En amerikansk ven sendte mig denne:

One day a guy dies and finds himself in hell. As he is wallowing in
despair, he has his first meeting with the devil.

Satan: "Why so glum?"

Guy: "Why do you think? I'm in hell!"

Satan: "Hell's not so bad. We actually have a lot of fun down here.
You a drinking man?"

Guy: "Sure, I love to drink."

Satan: "Well, you're gonna love Mondays then. On Mondays, all we do is
drink. whiskey, tequila, Guinness, wine coolers, mojitos, you name it. We
drink 'til we throw up, and then we drink some more! And you don't have
to worry about getting a hangover, because you're dead anyway."

Guy: "Gee that sounds great!"

Satan: "You a smoker?"

Guy: "You better believe it"

Satan: "All right! You're gonna love Tuesdays. We get the finest cigars
from all over the world, and smoke our lungs out. If you get cancer - no
biggie, you're already dead, remember?"

Guy: "Wow ? that's awesome!"

Satan: "I bet you like to gamble."

G uy: "Why, yes, as a matter of fact I do."

Satan: "Good, 'cause Wednesdays you can gamble all you want. Craps,
blackjack, roulette, poker, slots, whatever. If you go bankrupt, it
doesn't matter, you're dead anyhow."

Guy: "Cool!"

Satan: "What about drugs?"

Guy: "Are you kidding? Love drugs! You don't mean...?"

Satan: "That's right! Thursday is drug day. Help yourself to a great
big bowl of crack or smack. Smoke a doobie the size of a submarine. You
can do all the drugs you want. You're dead so who cares."

Guy: "Wow! I never realized Hell was such a cool place!"

Satan: "You gay?"

Guy: "No..."

Satan: "Oooo, Fridays are gonna be tough ..."

ok lidt useriøs har man vel lov at være efter en hård nattevagt ..fortælle psykisk syge at de må ud i regnen, i en lille gård for at ryge deres cigaretter...fucked up!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-08-07 10:19

Eksamen om helvede !

Det følgende er angiveligt et virkeligt spørgsmål, der blev stillet ved en halvvejseksamen på University of Washington.

Svaret var så slående og opsigtsvækkende, at professoren der modtog det, delte det med sine kollegaer via nettet, og det er så grunden til at vi kan læse det nu.

Ekstraspørgsmål :

Er Helvede eksoterisk (afgiver varme) eller endotermisk (absorberer varme)?

De fleste studerende skrev om deres overbevisninger, hvor de brugte Boyles Lov, dvs. gas køler ned, når det udvider sig, og varmes op når det bliver presset sammen), eller en lignende variant.

Der var dog en studerende, der skrev følgende:

Først skal vi finde ud af hvorledes Helvedes masse forandrer sig gennem tiden. Så vi skal finde ud af med hvilken rate sjæle ryger i Helvede, og med hvilken rate sjæle forlader Helvede.

Jeg tror at vi nogenlunde sikkert kan slå fast, at når en sjæl havner i Helvede, ja så forlader den det ikke igen. Ergo er der ingen sjæle der forlader stedet.

Når det så drejer sig om antallet af sjæle der ryger i Helvede, bør vi kikke på de forskellige religioner der findes i verden. De fleste af disse religioner påstår, at hvis du ikke er medlem af deres religion, ja så havner du i Helvede. Siden der er mere end en religion af den type, og siden folk som regel ikke tilhører mere end en religion, kan vi forudsige at alle sjæle havner i Helvede.

Med fødsels- og dødstal kan vi så forvente at antallet i Helvede øges hele tiden.

Derpå kikker vi på hastigheden af forandringen af størrelsen på Helvede, fordi Boyles Lov siger at for at temperaturen og trykket i Helvede skal forblive det samme, bør størrelsen af Helvede forøges proportionelt, efterhånden som der kommer flere sjæle til.

Dette giver os to muligheder:

1. Hvis Helvede øges ved en langsommere hastighed end med den, antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket øges, indtil Helvede bryder løs.

2. Hvis Helvede øges med en større hastighed end den, hvormed antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket falde indtil Helvede fryser til.

Hvilken mulighed er det så?

Hvis vi accepterer det som Teresa sagde til mig i løbet af mit første år som studerende, at "det ville blive en kold dag i Helvede før jeg går i seng med dig" og regner det faktum med, at jeg var i seng med hende i går nat, så må det være nr. 2 der er sand, og på den måde er jeg sikker på at Helvede er eksoterisk og allerede frosset til.

Det logiske resultat af denne teori er, at siden Helvede er frosset til, modtages der ikke flere sjæle, og Helvede er derfor udslettet. Dette efterlader kun Himlen, og forklarer derved en guddommelig eksistens, hvilket igen forklarer hvorfor Teresa blev ved med at jamre og råbe "Åh Gud !".

Denne studerende fik det eneste 13-tal

Gambrinus
(Bragt før på Kandu, men kan vist tåle en genudsendelse)

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 16-08-07 11:00

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-08-07 10:19

--------------------------------------------------------------------------------
Eksamen om helvede !

Det følgende er angiveligt et virkeligt spørgsmål, der blev stillet ved en halvvejseksamen på University of Washington.

Svaret var så slående og opsigtsvækkende, at professoren der modtog det, delte det med sine kollegaer via nettet, og det er så grunden til at vi kan læse det nu.

Ekstraspørgsmål :

Er Helvede eksoterisk (afgiver varme) eller endotermisk (absorberer varme)?

De fleste studerende skrev om deres overbevisninger, hvor de brugte Boyles Lov, dvs. gas køler ned, når det udvider sig, og varmes op når det bliver presset sammen), eller en lignende variant.

Der var dog en studerende, der skrev følgende:

Først skal vi finde ud af hvorledes Helvedes masse forandrer sig gennem tiden. Så vi skal finde ud af med hvilken rate sjæle ryger i Helvede, og med hvilken rate sjæle forlader Helvede.

Jeg tror at vi nogenlunde sikkert kan slå fast, at når en sjæl havner i Helvede, ja så forlader den det ikke igen. Ergo er der ingen sjæle der forlader stedet.

Når det så drejer sig om antallet af sjæle der ryger i Helvede, bør vi kikke på de forskellige religioner der findes i verden. De fleste af disse religioner påstår, at hvis du ikke er medlem af deres religion, ja så havner du i Helvede. Siden der er mere end en religion af den type, og siden folk som regel ikke tilhører mere end en religion, kan vi forudsige at alle sjæle havner i Helvede.

Med fødsels- og dødstal kan vi så forvente at antallet i Helvede øges hele tiden.

Derpå kikker vi på hastigheden af forandringen af størrelsen på Helvede, fordi Boyles Lov siger at for at temperaturen og trykket i Helvede skal forblive det samme, bør størrelsen af Helvede forøges proportionelt, efterhånden som der kommer flere sjæle til.

Dette giver os to muligheder:

1. Hvis Helvede øges ved en langsommere hastighed end med den, antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket øges, indtil Helvede bryder løs.

2. Hvis Helvede øges med en større hastighed end den, hvormed antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket falde indtil Helvede fryser til.

Hvilken mulighed er det så?

Hvis vi accepterer det som Teresa sagde til mig i løbet af mit første år som studerende, at "det ville blive en kold dag i Helvede før jeg går i seng med dig" og regner det faktum med, at jeg var i seng med hende i går nat, så må det være nr. 2 der er sand, og på den måde er jeg sikker på at Helvede er eksoterisk og allerede frosset til.

Det logiske resultat af denne teori er, at siden Helvede er frosset til, modtages der ikke flere sjæle, og Helvede er derfor udslettet. Dette efterlader kun Himlen, og forklarer derved en guddommelig eksistens, hvilket igen forklarer hvorfor Teresa blev ved med at jamre og råbe "Åh Gud !".

Denne studerende fik det eneste 13-tal

Gambrinus
(Bragt før på Kandu, men kan vist tåle en genudsendelse)

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 16-08-07 11:04

aahh damn nået gik galt..må vist hellere finde min seng-----------C

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 11:40

Men ret lige eksoterisk til eksotermisk....så gir det mere mening

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-08-07 11:42

Tak !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 11:44

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-07 23:25

Uden for nummer:

Klumme/Krummen = Skadedyr !

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

En selvbestaltet platugle:

Citat
Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 17-08-07 09:58

Ja Molowich..lidt uden for nummer må man sige!...der var travlt i nat på psyk. så jeg havde ingen mulighed for at komme på, men så ...at der var respons på min vens vittighed(hvor den vel også burde være placeret under)glædede mig til at komme hjem for at tjekke dét ud ,men blev så grueligt skuffet...burde måske være beæret over besøget. som hvis Lindsey Lohan & Paris Hilton havde kigget forbi...(læser også gossip/tv2 om natten)
Men keep it up...interessant læsning på nætter hvor de virklig psykotiske & paranoide sover...Tak til Gambrinus for humor & intelligens!!!

allervenligst the nightwatch Curtis

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 17-08-07 10:46

børnenumser