/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Privatindlæg fra fberg
Fra : natmaden
Vist : 1617 gange
222 point
Dato : 26-06-07 20:25

Jeg modtog lige dette private indlæg fra Fberg.
Citat
Jeg så lige dit navn!
Fra : Fberg

Dato : 26-06-07 19:38

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg læste din profil og du lyder eddermanme tør! Du må da være den største nørd i verden, sidde og skrive sådan noget pis ... Hvem gider kontakte dig når du skriver sådan noget? Skriv dog du spiller basket eller et eller andet i stedet for det freaky lort du går og laver!

Tag dig sammen, mand!
--------------------------------------------------------------------------------

Hvad kan svaret være på sådan et indlæg ?
Og hvad kan Fberg's hensigt dog være ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 232 point
Dato : 26-06-07 20:29

Aner det ikke....

Men den slags dukker op af og til - sikkert bare for liréns skyld.....

Bare lad være med at reagere - så stopper det....

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-06-07 20:33

Se lige Fbergs egen profil
Nå-pyt------BTI = Bør ties ihjel

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-07 20:35

Citat
Hvem gider kontakte dig når du skriver sådan noget?

Fberg gad da

Du kan da kontakte ham her i sit spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg106229.aspx han har iøvrigt flere annullerede end besvarede spørgsmål

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-06-07 20:44

Rued altså!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 21:02

Det MÅ da være erotisk ment.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 21:04

S H I I I T T !
Erotisk -> IRONISK !
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-07 21:21

Altså nu ta'r jeg det ikke så tungt

Men Fberg gider.
Jeg vil selv gætte på at ledelsen på Fberg's funnyfarm,
har nedtrappet sukkerlagen på morgenvællingen.

Ha-Ha bentjuul jeg har da fornøjrlsen af at være #2 Fberg's sortliste

Tænkte egentilg på at gøre det samme ,men , men Fberg er der allerede,
og da jeg stort set ikke har deltaget aktivt på kandu i lang tid,
så har han sikkert været der fra før jul, og sikkert ikke uden grund

Refi, jeg har reageret, ikke i det private, men her, nok også bare for lirens skyld

Synd at han ikke selv kan deltage, men det kunne andre jo heller ikke i et privat indlæg,

Men jeg giver Fberg en dags asyl fra midnat og et døgn frem,
og hæver samtidig påængerne, hvem hved, måske er der kugler på den knægt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 21:24

Forøvrigt mener jeg, at det er noget fis at fberg skriver, at du er en tør nørd i et privat indlæg.
Fberg burde ha' skrevet det som et tip.
Alle burde ha' denne oplysning !
Mig har du te'vær'te'fal' snydt, så længe jeg ka' huske.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-07 21:36

Gambrinus trøst dig med at du ikke er den eneste jeg har snydt,
Nogen har ligefrem troet at jeg er spisbar,
bare forbi man går bar rundt i baren , midt om natten

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-06-07 21:38

NATMAD

Der er kun et lille hovedrysten at gøre.
Det LIGNER sådan en typisk smøre fra dating-universet, hvor nogle får fornemmelser i familiejuvelerne ved at puste sig op i det "Ansigtsløse Samfund"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 21:48

Jeg har kun modtaget et privat indlæg, der lignede det her.
Det var fra en velmenene Kandu'er, der lige skulle gøre mig opmærksom på,
at vedkommende havde blacklistet mig.
Og på en mindre pæn måde kunne orienterer mig om, hvorfor jeg var blevet blacklistet.
Det indlæg værsætter jeg højt !
Hvordan dælen skulle jeg ellers ha' fundet ud af, at jeg var blacklistet ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-06-07 21:54

Jeg syntes også det er det rigtige at lægge den slags fjollerier ud i det åbne.

Ps. Ellers har Camprinus ikke en chance for at følge med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-07 21:58

Camp-Primus og Natmad ...?

Uhmm.....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 21:58

Er jeg da blacklistet af andre end dig e.c ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-07 22:04

Ps. refi -> Kig liiiige ind hér: http://www.kandu.dk/spg106253.aspx

Please ..?

Ja, ..og I andre må såmen også gerne 'kigge' med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-06-07 22:17

Jammen gambrinus - du var jo kun blacklistet i en enkelt tråd et kort øjeblik.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-06-07 22:22

Har jeg været det ? ? ? ? ?
Det er (også) gået mit snydeskaft forbi.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-07 22:30

Er det dig eller Fberg der skal have

http://www.kinagrill.dk/

jeg er i tvivl.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-06-07 22:44

Nogle personer skulle have pension for mangel på humoristisk sans.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-06-07 22:48

Så, nu kommer mit private indlæg til den flinke mand nok snart frem i lyset

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-07 23:09

Jeg synes det er uvedkommende for andre brugere på kandu, at det bliver sendt i private indlæg. skal offentliggøres her på kandu, medmindre det har noget med et spørgsmål at gøre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-07 23:25

Har lige modtaget et "privat"

Der stod blot

Hej - jeg er ny her.....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-06-07 00:07

Njaaaa.... ans
Når folk overfuser andre uden grund i et privat indlæg,
så er det da meget naturligt at lægge det ud i gabestokken.
Gambrinus
Ellers mener jeg da, at et privat indlæg er øøøøøhh--- Privat !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-06-07 00:09

Ny kategori : GABESTOKKEN !
Gambrinus

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-07 00:54

Ja, han er ikke for klog, har også udelukket mig, og svinet mig til, fordi jeg ikke kunne se at hans tip var verdens bedste.: http://www.kandu.dk/Tip16103.aspx

I må da gerne se korrespondancen i et privat indlæg til mig:

Fberg:
Prøv at se om følgende svarer til din person (fede homo!!!) : En spastiker er en person som er ramt af en lammelse af det område i hjernen som styrer muskelbevægelser, hvilket medfører manglende kontrol over især arm- og benbevægelser. Homoseksualitet er det fænomen, at en persons seksualitet er rettet mod en person af samme køn. En gigolo er en mand, der som profession tjener penge ved at være, ofte velhavende, kvinders ledsager/eskort, dansepartner, massør eller andet og som desuden tilbyder seksuelle ydelser.

Svans!

Palle Hansen:
Hvad er dit spørgsmål ?
Kan du ikke finde ud af hvad du er, eller hva ?

Fberg:
jeg ved i hvert fald hem din mor er!!..... og din søster!

Nu ved jeg ikke hvem hem er? Og min bror vil nok have sig frabedt og blive kaldt min søster, men mon ikke Fberg har nogle seksuelle identitetsproblemer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-07 01:15

Dejligt at vi selv kan bestemme om vi vil modtage PM -

//bentjuul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-06-07 01:17

fberg har flere brikker at flytte med - de vælter bare hele tiden.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-07 09:37

Citat
Jeg synes det er uvedkommende for andre brugere på kandu, at det bliver sendt i private indlæg. skal offentliggøres her på kandu, medmindre det har noget med et spørgsmål at gøre.

Ans du er ude på et sidespor,
Du har sikkert set at dette er 'smalltalk'
og spørgsmålet var/er:
--- Hvad kan svaret være på sådan et indlæg ?
--- Og hvad kan Fberg's hensigt dog være ?

Citat
refi Dato : 26-06-07 20:29
Aner det ikke....
Men den slags dukker op af og til - sikkert bare for liréns skyld.....
Bare lad være med at reagere - så stopper det....

Citat
e.c Dato : 26-06-07 21:54
Jeg syntes også det er det rigtige at lægge den slags fjollerier ud i det åbne.

Citat
Gambrinus Dato : 27-06-07 00:07
Njaaaa.... ans
Når folk overfuser andre uden grund i et privat indlæg,
så er det da meget naturligt at lægge det ud i gabestokken.
Gambrinus
Ellers mener jeg da, at et privat indlæg er øøøøøhh--- Privat !

Men jeg havde da gerne valgt kategorien 'Gabestokken' , hvis den fandtes !

Og Ans der er folk på dette 'åbne' system kaldet kandu hvis mentale tilstand ,
eller alder, gør at den slags private indlæg , er uacseptable og skadelige !

At skrive "Hej jeg er ny her" er da en fin ide, da personen vel håber at møde en der
vil hjælpe med at komme i gang !

At du måtte have din hjemmebagte tudekiks med .... hmm!
Det bekræfter mig, om din personlighed (spørg ikke det er min tråd )

"fberg har flere brikker at flytte med - de vælter bare hele tiden....."
Ja Moster og de er skkert 2kantede

pallebhansen -> Er det private indlæg nyt (efter 27-05-07)?

--
Indrømmet fberg er stadig blacklistet
Han har mulighed for at forklare i det indlæg han har startet !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 09:53

....................................................................
Når folk overfuser andre uden grund i et privat indlæg,
så er det da meget naturligt at lægge det ud i gabestokken.
....................................................................

Nemlig Gambrinus.

For ellers er privat da...........................helt privat.

Ps. Arto - er det helt lukket.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-07 11:02

Hvad er Arto

Nej http://arto.dk fungere da og jeg formoder at det er et sikkert sted,
Det overvåges jo meget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 11:05

Jeg tænkte bare at "arto" måske var lukket siden fberg dukkede op i Kandu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-07 11:08

Måske er han bannet på arto

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 11:11

Citat
Måske er han bannet på arto

Noget Kandu burde indføre

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 11:14

Jammen Kandu kan da ikke tillade sig at "banne" på Arto.......................der skal man vist tale pænt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 11:23

Citat
der skal man vist tale pænt

Og hvad er pænt.....

Er det pænt at kalde en "spade" en "spade"....
Er "nørd" et "pænt" ord....
Er man "plat" hvis man får en oveni hovedet......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-07 11:52

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-06-07 11:57

- er Arne flyttet til Frederiksberg?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-07 12:14

Citat
Nogle personer skulle have pension for mangel på humoristisk sans.....

- nemlig Moster Glad, det gode er dog at man kun hører et enkelt eller to pip (hedder det 'pips' i flertal?) - og så er det slut

Natmad DOG..mangler du virkelig svar?

Jamen når DU mangler svar (- på det private indlæg) hvordan dælen kan du så forvente at nogle af os andre, har det svar??

Ja, jeg spørger bare...

Regnvejrshilsener fra mig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-07 14:33

Natmaden spørger:
pallebhansen -> Er det private indlæg nyt (efter 27-05-07)?
Ja, det er fra: 3. juni 2007 02:22 Med overskriften: "er du mongol?"

Nu er jeg født og opvokset af danske forældre, med danske forfædre, såå jeg tilhører ikke "Et etnisk flertal i Mongoliet."
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-06-07 18:35

Jeg ser lige, at bentjuul har linket til denne tråd i Fbergs eget spørgsmål...Dét er go værkstedshumor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 18:47

Han kan da skrive under "synonym"

Det var saftsusemig også noget af en blackliste "natmaden"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-07 19:16

Åhh refi ,, den ene fberg tog den anden

måske jeg skulle rydde lidt op og komme under 30 på listen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 19:20

Jeg ledte forgæves efter mig....

Er jeg ikke god nok til listen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 19:22

Refi - tag dig nu sammen..................man kan ikke skrive i en tråd, hvis man er globalt blacklistet af spørgeren.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-06-07 19:26

fberg = antimolo måske?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 19:26

Nåhhhhh

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-06-07 20:22

Jeg bliver forvirret af denne her snak

- Anden

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-06-07 20:23

Kode
Nogle personer skulle have pension for mangel på humoristisk sans.....

På den anden side . . . . . .

Det kræver en god portion humor at VÆRE på pension.
Gambrinus
(Jeg har ingen synlige handikaps, men kan altid kendes på spændetrøjen)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-06-07 21:08

Neeej, Gambrinus - så'n en har jeg også - bare i pigefarve....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-07 21:26

WAUW - kors i Pedddersen...nu har jeg osse læst den BL igennem,
det tog sådan ca. en times tid

Uhh, når selv en and bliver forvirret....så tror da pokker at....

- forvirret? Følg med i næste afsnit af Soap

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-07 22:21

Altså der er (i følge kandu) 8720 brugere online i dette herrens Unix tidspunkt, kl 1182975383 ,
af 8720 brugere er der da kun højst 36 der er på min BL.
Ja der er vist ingen der kan se ens farvoritliste,
så her sidder jeg så og lyver og påstår at der er over 80 på listen ,,, måske

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 29-06-07 08:09

hva satan natmanden, du blacklister squ da bare endnu en bruger, det er jo din yndlingsbeskæftligelse

Men brugeren skulle åbnbart lige en tur i gabestokken, så alle kloge hoveder her på kandu kunne give deres besyv med i, at denne bruger formentligt tilhører en senere udviklet race.

In the good old days smurte man vedkommende ind i tjære og fjer, i 2007 udstiller man dem på kandu.

I håb om at natmanden og alle hans supersvende må ha et fornøjeligt liv

forbliver jeg jeres

paperboy

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-06-07 10:30

Tja med 10038 brugere online lige nu, burde jeg nok kunne få lavet listen meeeget lææængere.

fberg har nu ikke været BL i et par dage og selv haft sin chance !
Ser at hans valg blev bentjuul's tråd fra sidste år,
Nemlig http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=93273#1188147
At finde en tråd (der er så gammel og afsluttet)
og så komme med sit første indlæg, kan jo skyldes at man er lidt bagud,
eller mere sandsynligt, bentjuul henviste til denne tråd(vel en hjælp til fberg)
Hvilket fik fBERG til at 'søge og finde'.

Jeg kunne nu godt have givet ham påingerne for denne, lidt omskrevet:

Jeg tror Jeg åbnede dette "Private Indlæg" af flere årsager :

1: Jeg havde absolut intet andet at tage mig til, så jeg sparker bare lidt til alle sider !

2: Jeg besidder kun selv 10 point, Det fan'me snyd, giv mig dine !

3: Sidst men ikke mindst; Jeg arbejder på brugen af egen hjerne med måde!

Måske er fberg bare igang med en personlighedsudvikling
http://natmaden.dk/_funmedia/personprofil.jpg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 10:39

Citat
10038 brugere online lige nu

Du tror da ikke selv på at det er det faktiske Kandubrugertal

Det kan svinge fra 50 til 10000 - alt efter serverens "lune"........

Det reelle tal er nok ikke meget over 500...........

Men det kan selvfølgelig også godt fylde et par "blacklister"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-06-07 10:52

Nej selfølgelig tror jeg ikke på tallene,
og de 614817 Nyheder findes næppe på kandu, (kandu udsender vist ½ om året)
ej heller at der er 200646 Brugere der har lavet 4.719.300 indlæg
Tallene er forvrængende da de er sammenlagt med en del af "vist nok" usernet,
et nyheds/debat sted på nettet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-07 11:28

Jeg har slet ikke set at han har skrevet i den tåd her
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=93273#1188147
for jeg får ingen mails fra den

Jeg har kun henvist ham til denne tråd her i hans eget spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg106229.aspx#1186931

som jeg tjente 10 fede point på hvor fberg kom med denne kommentar

Citat
: Fberg

Dato : 28-06-07 19:56
--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret bentjuul, det var rigtigt fint :D Fed sniperfilm ;) Her er lidt point til at stille din sult !

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-06-07 11:59

Han har selvfølgelig i skrevet i spørgsmålet fordi han ikke kunne sende en PM det er jo kun favoritterne der kan.

//bentjuul

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-06-07 13:53
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-07 15:33

natmaden - du er ikke gået glip af noget..... i http://www.kandu.dk/Spg106229.aspx#1186931

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 16:10

Phuuuu....
Jeg bli'r sgu' helt rundtosset.
Ved at følge jeres link aner jeg efterhånden ikke, hvor gammel jeg bor henne til nickname.
Hvordan kommer jeg tilbage til starten af slutningen på venstre hånds lilletå ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-06-07 19:10

Jeg indrømmer det, det var mig der gjorde det, jeg kunne ikke vente længere,
tilgiv mig Jørgen, jeg mangler sådan opmærksomhed, derfor skrev jeg det,
i virkeligheden ved jeg ikke hvorfor jeg skrev det, men bare det, at jeg kan få jer til at skrive om mig, gør mig glad.
Hvis jeg vinder, så send pointene til Arne, hvis han da stadig samler på point,
ellers så bare lad mig selv få dem, for i virkeligheden er jeg jo pointjæger.
Hilsen.............
..........Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 19:17

"Sidespring" ->

Hello

Keldd
...laaaang tid .....siden

..og . . . . .......... ARNE .... !!

<O>L/MomKYLE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 19:19

Zonker... ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 19:20

..og hvor bli'r Rellom og Skingur dog af?

De er STADIG savnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 19:26

Ps. For de som husker:

http.//www.findsvar.dk

..findes skam endnu

..også UDEN Smilien

</MOLOLYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-06-07 19:37

Daaavs Molo, jeg kom lige forbi.
........Hilsen
Keldd............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-07 19:50

..
..hygsomt

.. !

.. . ... . . . . . . . .... . . . . </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-07 20:00

Keeeeeeelddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii darling tihi

Hej Keldd - dejligt at se, at du er tilbage....

Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-06-07 22:40

Hej Hannepige, husk, jeg vil aldrig glemme dig (støn)
.........Hilsen
Keldd..............

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-07 23:23

You Will Never Be Forgotten

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 23:54

But we'll try hard anyway.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-06-07 00:53

Altså moster jeg tror at du driller mig,
ja jeg sidder jo og trykker på noget som jeg ikke kan se ....

Og stakkels Gambrinus H_n kan hverken finde tophue eller golfsokker i noget af det her!

ja og så er det bare dig Keldd......
naaaae det tror jeg ikke, hvis du havde skrevet privat,
så havde ordne disel i benzinmotor 100% været nævnt

Dejligt at 'se' dig Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-07 08:43

Nu er det da mig, der er forvirret - jeg kan da ikke mærke noget trykke eller wa'?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-06-07 09:04

Hej Jørgen.
Jeg håber da du har fået styr på din bådmotor, nu kommer det gode vejr jo,
det kan da ikke blive ved med det her katastrofeagtige møgvejr.
Der skal jo også tages lidt billeder, se her:

http://keldd.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=7201593

Palle B:
T-Rex-110, har kørt små 17.000 nu, ingen problemer overhovedet.
En løsnet skrue ved forskjoldet, toppakning blæst ud, (14kr.) min egen skyld,
fik ikke spændt topstykket efter ved 1000km service, som jeg selv lavede.
I det hele taget en god stabil maskine, der let rammer de 100km.

Hanne:
Hvis der er noget der trykker, få fat i mig i en fart, jeg er rimelig god,
til at øh..lette trykket.

Gambrinus:
Tag det roligt, alt ordner sig, og god Weeken til jer allesammen.

...................Hilsen
Keldd..................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-07 09:22

Keldd -> Du er eddermanemig blevet svær at forstå efter kandu har fjernet muligheden for 'indryk'.

.....................Jeg tror
.....det
...........er...........................prikkerne.....som
...............virker......bedst, men__________________ellers _________kan
du_____som_________disken__bruge
__________streger
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-07 13:23

----------------------der let rammer de 100km.
Ja, ud fra Møns ***** Hvis der er medv****
Hvilken sammenligning er der i grunden mellem keldd på hans T-Rex fastspændt i et Bungee Jump ud fra Møns klint, og en tailandsk luder. ?

Godt billede Keldd, hvad er det for en fanden, jeg er ikke så god udi rovfuglestudierne.
Er det din høne den har plukket. Så har du vel en høne at plukke med den _________

Hanne: Jeg er ikke sikker på at keldd vil lette andres tryk ? Så vær lige lidt varsom med den mand
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-06-07 14:33

Det er nok rigtigt Molo, nogengange forstår jeg heller ikke mig selv,
altså bagefter.

PalleB:
Det er en Spurvehøg, der har nakket en Due. Lidt mere Høg:

http://keldd.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=7201767

Hilsen
Keldd

Det ser ud som mit lay out ikke riktigt virker her.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-07 14:58

Palle - skal jeg være varsom med en mand på Keldds alder? Er det dét, du mener?

Svar på gåden: Ingen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-06-07 16:01

Nu kan jeg af gode grunde ikke Svare på Palle's gåde, jeg kender ingen
Thailandske luddere, kun da..... øh ik'noget.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 16:04

Nåe er det en Spurvehøg - og jeg som troede, at det bare var Keldd som snakked med mad i munden.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-07 16:13

Næh, han har en lille fjer på......... sig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-07 21:19

"skal jeg være varsom med en mand på Keldds alder? Er det dét, du mener?"
Jeps netop, du er måske overmodig, og tror ikke gammelt krudt og vulkaner kan springe, og så kommer det lige pludselig, eller aldrig med en mand som keldd, men det kan da også være at han er en udslukt/udslugt vulkan, hvor trykket for længe siden er gået af
Nåå, gåden: Jo hvis gummiet sprænger er "man" dødsens.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-07 18:17

..........................

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-07-07 18:21

Næææææ....
Har du fået det til at spille Camillasmoster ? !
HELT SELV
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 05-07-07 00:47

Ja der sker nok ikke mere her.
Citat
Bare lad være med at reagere - så stopper det....

Det er nok det bedste, og nemmeste

Tak for svaret refi.

Og tak til alle jer andre !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 08:29

Selv tak....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-07-07 17:13

Og dét gav jeg 22 poængs for......

MosterMariner