Goggle Chrome mangler en plugin
Fra : Otto

Dato : 01-11-11 22:11

Jeg får denne meddelelse jævnligt, fordi installationen af en plugin
ikke lykkes, men hvis jeg går ind som administrator og ordner det
fornødne, så får jeg stadig denne fejl.
Er der noget at gøre?

Hilsen O

Fra : emjeppesen

Dato : 01-11-11 23:13

Otto skrev:

>Jeg får denne meddelelse jævnligt, fordi installationen af en plugin
>ikke lykkes, men hvis jeg går ind som administrator og ordner det
>fornødne, så får jeg stadig denne fejl.
>Er der noget at gøre?

du kan jo starte med at fortælle os, hvilken plugin og hvilken version
af Google Crome du snakker om.

Hilsen emj

Fra : Otto

Dato : 02-11-11 09:36

Den 01-11-2011 23:12, emjeppesen skrev:

> du kan jo starte med at fortælle os, hvilken plugin og hvilken version
> af Google Crome du snakker om.
>
> Hilsen emj

15.0.874.106 m er versionen.
Chrome fortæller ikke, hvad det er for en plugin, men historien går ud
på, at den mangler denne plugin for at kunne vise alle elementer på min
mailside, så det er måske en Java problematik, det er normalt ingen fejl
ved Chrome, og jeg synes at Google Chrome er fantastisk enkel og neutral
i brug.

Hilsen ODS

Fra : emjeppesen

Dato : 02-11-11 10:51

Otto skrev:

>15.0.874.106 m er versionen.
OK

>Chrome fortæller ikke, hvad det er for en plugin, men historien går ud
>på, at den mangler denne plugin for at kunne vise alle elementer på min
>mailside,

På din mailside?

> så det er måske en Java problematik, det er normalt ingen fejl
>ved Chrome, og jeg synes at Google Chrome er fantastisk enkel og neutral
>i brug.

er det en kontaktside, man skal kunne tilgå fra din hjemmeside eller
hvad handler det om?

Hilsen emj

Fra : Otto

Dato : 02-11-11 12:14

Den 02-11-2011 10:51, emjeppesen skrev:

> OK

> På din mailside?

> er det en kontaktside, man skal kunne tilgå fra din hjemmeside eller
> hvad handler det om?
>
> Hilsen emj

Nej, det er på min side med mail, og den skal jo bare vise mine mails,
jeg kunne forstå, hvis den reagerede på noget, jeg skulle åbne, og som
den manglede program til, men den reagerer bare jeg åbner min indbakke,
og hver gang jeg vender tilbage til siden.

Fra : Ove Ilsoee

Dato : 02-11-11 22:23

On Wed, 02 Nov 2011 12:13:52 +0100, Otto <ot2todk@gmail.com> wrote:

> [...]
>den manglede program til, men den reagerer bare jeg åbner min indbakke,
>og hver gang jeg vender tilbage til siden.

Hej Otto.
Ligner det problem jeg havde.
Det var Skype, der var årsagen.
Mvh
Ove

--

Landskabsbilleder, mest fra Sønderjylland:
www.ilsoee.dk

Fra : Otto

Dato : 04-11-11 22:28

Den 02-11-2011 22:23, Ove Ilsoee skrev:

> Hej Otto.
> Ligner det problem jeg havde.
> Det var Skype, der var årsagen.
> Mvh
> Ove

Hvis Skype var årsagen, hvordan løste du så problemet?

Mvh Otto

Fra : Ove Ilsoee

Dato : 07-11-11 08:50

On Fri, 04 Nov 2011 22:28:04 +0100, Otto <ot2todk@gmail.com> wrote:

>Hvis Skype var årsagen, hvordan løste du så problemet?
>
>Mvh Otto

Hej igen.

I browseren var der et plugin fra Skype: "Skype Click to Call"
installeret. Vises med et logo til højre for adressefeltet.
Højre click og vælg afinstaller.

Lige nu har jeg set, det er dukket op igen, så måske skal det fjernes
mere radikalt fra computeren.

Mvh
Ove