Forhindrinh af datakørsel?
Fra : sigurno

Dato : 27-10-11 17:07

Når jeg vil skifte side på Facebook, klikke på et billede eller f.eks. min
startside som er TDC's eller når jeg klikker på et link, popper denne
meddelelse op:

Forhindring af datakørsel har lukket IE.
Skadelige programmer kan forsøge at angribe Windows ved at køre (også kaldet
eksekvere) kode fra områder af systemhukommelsen, der er reserveret Windows
og andre godkendte programmer. Disse former for angreb kan skade dine
programmer og file

Siden lukker ned og starter op påny, til der hvor jeg var før jeg klikkede
på et link. Der er ikke noget mønster i det. Tdc's side er vel ikke
inficeret. Jeg huar alle opdateringer. kører Vista og IE 9. Er det måske
IE9? Har nogen af jer det problem?

Mvh.Sigurno

Fra : Martin Ploug

Dato : 27-10-11 17:22

Den 27-10-2011 18:07, sigurno skrev:
> [...]
>
> Siden lukker ned og starter op påny, til der hvor jeg var før jeg klikkede på et link. Der er ikke noget mønster i det. Tdc's side er vel ikke inficeret. Jeg huar alle opdateringer. kører Vista og IE 9. Er det måske IE9? Har nogen af jer det problem?

Du kan prøve at kigge her:
http://tinyurl.com/3zuq5a3