Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Åbn googlesøgninger i ny side
Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-11 12:18

Tidligere kunne jeg indstille Google til at åbne søgeresultater i en
ny side. Den mulighed kan jeg ikke finde. Findes den ikke mere?

Jens

Fra : CK®

Dato : 18-09-11 12:24

Den 18-09-2011 13:18, Jens Olsen skrev:
> Tidligere kunne jeg indstille Google til at åbne søgeresultater i en
> ny side. Den mulighed kan jeg ikke finde. Findes den ikke mere?
>
> Jens
Hvilken browser drejer det sig om?

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-09-11 12:33

Den 18-09-2011 13:23, CK® skrev:

> Hvilken browser drejer det sig om?

Og er det søgefeltet på Googles side eller søgefeltet i
browserens værktøjslinje/adressefelt?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-11 14:36

On Sun, 18 Sep 2011 13:33:11 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Og er det søgefeltet på Googles side eller søgefeltet i
>browserens værktøjslinje/adressefelt?

Tidligere var der en link på Google-siden, men som jeg lige har
skrevet i andet svar virker Hauges link.

Tak til alle

Jens

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-11 14:35

On Sun, 18 Sep 2011 13:23:38 +0200, CK® <kaplov@image.REMOVE.dk>
wrote:

>Hvilken browser drejer det sig om?
>
>Claus

Det er både i Explore og Firefox, men linken fra Hauge løste
problemet.

Den var der tidligere adgang fra Google søgesiden.

Jens

Fra : Ivar

Dato : 18-09-11 12:39

Jens Olsen skrev:

> Tidligere kunne jeg indstille Google til at åbne søgeresultater i en
> ny side.

Hvor gjorde du det?

Ivar Magnusson

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-09-11 12:49

Jens Olsen skrev:

> Tidligere kunne jeg indstille Google til at åbne søgeresultater i en
> ny side. Den mulighed kan jeg ikke finde. Findes den ikke mere?

Hvis det er Firefox og søgning fra søgefeltet så kig på
http://lifehacker.com/255171/firefox-tip-open-search-results-in-a-new-tab
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 18-09-11 13:14

Den 18-09-2011 13:18, Jens Olsen skrev:
> Tidligere kunne jeg indstille Google til at åbne søgeresultater i en
> ny side. Den mulighed kan jeg ikke finde. Findes den ikke mere?

http://www.google.dk/preferences?hl=da

Resultatvindue Åbn søgeresultater i et nyt browservindue.

Og sæt din browser til at åbne nye vinduer i nyt faneblad.

Mvh Hauge

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-11 14:33

On Sun, 18 Sep 2011 14:14:19 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>http://www.google.dk/preferences?hl=da
>

>Resultatvindue Åbn søgeresultater i et nyt browservindue.
>
>Og sæt din browser til at åbne nye vinduer i nyt faneblad.
>
>Mvh Hauge

Der var den. Tidligere var der en link på Google-siden til den
funktion, men det har jeg ikke mere.

Denne her virker.

Jens

Fra : Ole C

Dato : 18-09-11 16:35

Jens Olsen skrev blandt andet:

> Tidligere var der en link på Google-siden til den
> funktion, men det har jeg ikke mere.

Og du har prøvet at trykke på "tandhjulet" pg derefter "søgeindstillinger" i
øverste højre hjørne på Googles side?

--
vh
Ole C

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-11 18:07

On Sun, 18 Sep 2011 17:34:37 +0200, "Ole C" <mail@olec.invalid> wrote:

>Og du har prøvet at trykke på "tandhjulet" pg derefter "søgeindstillinger" i
>øverste højre hjørne på Googles side?

Nå sådan. Det er sjovt - det tandhjul får jeg kun frem i Firefox men
ikke i Explore.

Jens

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-09-11 18:23

Jens Olsen skrev:

> Nå sådan. Det er sjovt - det tandhjul får jeg kun frem i Firefox men
> ikke i Explore.

Underligt. Jeg får tandhjulet frem i alle browsere som jeg har ved
hånden, inklusive Internet Explorer 9.

At jeg så aldrig har lagt mærke til det før nu, er en anden sag.

--
Philip