Huske brugernavn
Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 15:54

Hej

Har lige købt en ny PC, og når jeg går på nettet og F.eks åbner min
facebook, husker den ikke mit brugernavn, heller ikke på andre sider husker
den mit brugernavn. Har tjekket at det er slået til. (Og det er det)Er der
mon ikke en som ved hvad jeg skal gøre for at aktivere det?

Vh.
Me&My

Fra : Fietsenmaker

Dato : 12-09-11 07:40

Den 11-09-2011 16:54, Me&My skrev:
> [...]
> husker den mit brugernavn. Har tjekket at det er slået til. (Og det er
> det)Er der mon ikke en som ved hvad jeg skal gøre for at aktivere det?

Regner med at du bruger IE og den er blevet lidt træls på det sidste.
Hvis du installerer Firefox vil den hver gang du indtaster brugernavn og
passwor tilbyde dig at gemme disse oplysninger.
Næste gang du kommer tilbage til siden udfyldes både brugernavn og password.
Heller ikke noget med at andre kan opsnappe disse oplysninger, da de
opbevares krypteret.

Fra : ruwaldo

Dato : 17-09-11 14:46

"Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> password.
> Heller ikke noget med at andre kan opsnappe disse oplysninger, da de

Syntes det er lidt forkert at kommenterer noget som andre bruger, for så at
"lokke" dem til at bruge noget andet....

Så Me and my, explore/funtioner/internetindstillinger/indhold &
autoudførsel.
Der skal du sætte flueben i "brugernavn osv......

ruwaldo

..