Google søger, inden jeg er færdig med at r~
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-09-11 11:23

Hej

Er der nogen der ved om man kan forhindre Google i
at begynde søgningen før man har gjort sin søgetekst
færdig?

--
Herluf :·)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-09-11 11:45

Herluf Holdt, 3140 skrev:

>Er der nogen der ved om man kan forhindre Google i
>at begynde søgningen før man har gjort sin søgetekst
>færdig?

gå ind i søgeindstillinger (den er under kamhjulet) og vælg Brug ikke
Google Direkte (hvis jeg da har forstået dig rigtigt)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-09-11 12:12

Ivan V. Klattrup skrev:

> gå ind i søgeindstillinger (den er under kamhjulet) og vælg
> Brug ikke Google Direkte (hvis jeg da har forstået dig rigtigt)

Tak, det var lige det!
Pyh ha, det gav ro.
--
Herluf :·)
2b V ¬2b=?

Fra : scootergrisen

Dato : 04-09-11 12:58

> Pyh ha, det gav ro.

Ja det irritere også mig at den søge på den måde som standard.

Fra : Toke Nørby

Dato : 05-09-11 08:38

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>gå ind i søgeindstillinger (den er under kamhjulet) og vælg Brug ikke
>Google Direkte (hvis jeg da har forstået dig rigtigt)

Også tak fra mig, Ivan! Jeg har været irriteret over hele tiden at
skulle undgå at følge med i hvad Google finder for hvert indtastet
bogstav! Jeg mener, at dette har været op at vende i een af grupperne
for nogen tid siden, og jeg mener også, at jeg fik det rettet dengang,
men Google må (hvis jeg husker rigtigt) have taget magten og rettet
det tilbage, så fint, at vi får opskriften.
Mvh
Toke
--
Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om Ejnar Olsen og Søllestedmærkerne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-09-11 10:22

Toke Nørby skrev:

>men Google må (hvis jeg husker rigtigt) have taget magten og rettet
>det tilbage

Måske en cookie der er slettet

--
Ivan V. Klattrup