thunderbird 6 6
Fra : js

Dato : 02-09-11 10:29

Denne program er nu i hver fald 2 gange blevet over skrevet af en
engelsk udgave. Jeg har så læst den den danske udgave ind igen. Men
hvorfor skifter den sprog?
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-09-11 10:49

Den 02-09-2011 11:28, js skrev:
> Denne program er nu i hver fald 2 gange blevet over skrevet
> af en engelsk udgave. Jeg har så læst den den danske udgave
> ind igen. Men hvorfor skifter den sprog?

Programmet burde ikke skifte sprog, men du er den anden, jeg
har set rapportere problemet, så måske alligevel.

Hvordan har du opgraderet til 6'eren?
Hvis du har opgraderet manuelt, hvor har du så hentet
programmet?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : js

Dato : 02-09-11 17:32

Den 02-09-2011 11:49, Kim Ludvigsen skrev:

> Programmet burde ikke skifte sprog, men du er den anden, jeg har set
> rapportere problemet, så måske alligevel.
>
> Hvordan har du opgraderet til 6'eren?
> Hvis du har opgraderet manuelt, hvor har du så hentet programmet?

På Mozillas hjemmeside Dansk version, efter at den havde skiftet sprog.
Jeg tror jeg afinstallere den engelske, men er ikke sikker.
Mu har den altså gjort det igen, denne gang læste jeg den bare ind oven
i den gamle

Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-09-11 19:13

Den 02-09-2011 18:32, js skrev:

> [...]
> er ikke sikker.
> Mu har den altså gjort det igen, denne gang læste jeg den

Jeg har spurgt i MozillaDanmarks forum for at høre, om nogen
kender til problemet:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=2&t=9086

Jeg vender tilbage, når der er nyt, men lige et par
spørgsmål: Hvilken version af Windows bruger du? Er det en
engelsk?
Bemærk, at nogle versioner reelt kan være engelske, selvom
de ser ud til at være danske. Det gælder Media
Center-versionerne.

Forøvrigt, dette er den forkerte gruppe til Thunderbird, den
rette gruppe er dk.edb.internet.software.mail+news - jeg
sætter XFUT til den gruppe, hvilket betyder, at svar på
dette indlæg automatisk dirigeres derover.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand: