Chrome spørgsmål
Fra : mog

Dato : 26-08-11 10:28

Hvordan får jeg mine importerede bogmærker i alfabetisk orden?

marberg

Fra : Ole C

Dato : 26-08-11 10:33

mog skrev blandt andet:

> Hvordan får jeg mine importerede bogmærker i alfabetisk orden?

Med denne:
http://techie-buzz.com/softwares/google-chrome-bookmarks-sorter.html

--
vh
Ole C

Fra : marberg

Dato : 26-08-11 15:53

Den 26-08-2011 11:32, Ole C skrev:

> Med denne:
> http://techie-buzz.com/softwares/google-chrome-bookmarks-sorter.html

Tak for svaret,men kan Chrome ikke selv ligesom i mozilla firefox for
jeg kan ikke finde det?

Fra : Ole C

Dato : 26-08-11 17:31

marberg skrev blandt andet:

> Tak for svaret,men kan Chrome ikke selv ligesom i mozilla firefox for
> jeg kan ikke finde det?

Åbenbart ikke - ellers var der vel ikke nogen der gad lave et program for at
få den funktion

--
vh
Ole C

Fra : marberg

Dato : 26-08-11 17:51

> Åbenbart ikke - ellers var der vel ikke nogen der gad lave et program
> for at få den funktion

I mine øjne er det en forringelse i forhold til konkurrenterne.
Jeg vil derfor afinstallere den med det samme!!!
MA

Fra : Ole C

Dato : 26-08-11 18:11

marberg skrev blandt andet:

> I mine øjne er det en forringelse i forhold til konkurrenterne.
> Jeg vil derfor afinstallere den med det samme!!!

Firefox er nu heller ikke så ringe efterhånden....

--
vh
Ole C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-08-11 18:28

marberg skrev:

> Tak for svaret,men kan Chrome ikke selv ligesom i mozilla firefox for
> jeg kan ikke finde det?

Firefox kan heller ikke selv. Man kan vælge manuelt at sortere
hver eneste (under)mappe separat hvis man ikke installerer en
udvidelse der gør det muligt at sortere det hele i et hug.

Opera har kunnet sortere bogmærker automatisk i mange herrens år.

--
Bertel