Firefox 5
Fra : jane

Dato : 21-08-11 15:39

Jeg har Firefox 5, men den kommer nu hele tiden og vil have mig til at
opdater til FF 7 Beta, og før det var det FF 6 beta. jeg vil ikke have
disse betaer`, så hvorfor kan jeg ikke få en som ikke er beta?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-11 15:48

Den 21-08-2011 16:39, jane skrev:
> Jeg har Firefox 5, men den kommer nu hele tiden og vil have mig til at
> opdater til FF 7 Beta, og før det var det FF 6 beta. jeg vil ikke have
> disse betaer`, så hvorfor kan jeg ikke få en som ikke er beta?

Du er kommet til at vælge en beta-kanal, hvorfor du får
foreslået opgraderinger til beta-versioner.

Hent den nyeste Firefox fra http://mozilla.com. Afinstaller
så din nuværende Firefox, og installer den hentede. Dine
bogmærker berøres ikke.

Bemærk, at den nyeste Firefox er version 6, du kan ikke
hente 5'eren mere. Men det er altså en færdig udgave af
6'eren, og ikke en beta, du får.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : jane

Dato : 21-08-11 15:53

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> [...]
>
> Bemærk, at den nyeste Firefox er version 6, du kan ikke
> hente 5'eren mere. Men det er altså en færdig udgave af

Skal jeg så bare afinstaller den jeg har gennem "tilføg og fjern
programmer" og kan jeg så være sikker på ikke at miste mine bomærker?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-08-11 17:10

Den 21-08-2011 16:52, jane skrev:
> Kim Ludvigsen<usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Skal jeg så bare afinstaller den jeg har gennem "tilføg og fjern
> programmer" og kan jeg så være sikker på ikke at miste mine bomærker?

Prøv at læse mit svar igen

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Screamer radio kan du lytte til og optage fra

Fra : jane

Dato : 22-08-11 11:54

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:Wpmdnby1-
tR0sMzTnZ2dnUVZ8k6dnZ2d@giganews.com:

> Prøv at læse mit svar igen

Ok. og mange tak for hjælpen

Fra : runeofdenmark@hotmai~

Dato : 22-08-11 02:57

On 21 Aug., 07:47, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Bemærk, at den nyeste Firefox er version 6, du kan ikke
> hente 5'eren mere. Men det er altså en færdig udgave af
> 6'eren, og ikke en beta, du får.

Jeg har netop i går afprøvet 6'eren (stable version) til Linux, og
damn, den er godt nok kvik. Hvis så bare de kunne lave
hvidlistingmulighed som i Chrome (eller i det mindste indbygge
NoScript), så er det jo lige før, man skulle bruge den i stedet for
Chrome.

MVH
Rune Jensen