Chrome : Denne side er på engelsk (nej den~
Fra : scootergrisen

Dato : 12-08-11 03:03

På nogen af siderne på min hjemmeside kommer en besked hoppede øverst
på siden om at siden er på engelsk og om jeg vil oversætte den.
Der er lidt irriterende syns jeg og jeg skifter tit computer og
installer chrome fra ny og sådan så ville egentligt gerne have den
aldrig kom.

Er der nogen der ved om man i sin HTML eller noget kan angive at alle
mine sider altså er på dansk sådan at man slipper for det der med at
siden er på engelsk ?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-08-11 15:51

scootergrisen skrev:

> Er der nogen der ved om man i sin HTML eller noget kan angive at alle
> mine sider altså er på dansk sådan at man slipper for det der med at
> siden er på engelsk ?

Er ikke afprøvet, men dette her burde virke:

Hentet herfra:
http://www.knowware.dk/hjemmesider/header.shtml

Note:
(*) På siden står der ikke "meta", men "META". Går ud fra at det er
forkert, hvis man koder anno 2011.

--
Philip

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-11 17:03

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Note:
> (*) På siden står der ikke "meta", men "META". Går ud fra at det er

Du kan fravælge den inde i indstillinger, det har jeg gjort.
Erik

Fra : scootergrisen

Dato : 15-08-11 03:53

> Er ikke afprøvet, men dette her burde virke:

Jeg har ellers :

Og ja kan vel godt fravælge det i indstillinger men det fordi jeg
skrifter computer tit og ville hellere have den jeg ikke skulle ind og
indstille det hver gang.