FIrefox og Gmail problem.
Fra : Per H

Dato : 09-08-11 10:02

Jeg Har været lidt pillefinger i min FF når jeg skulle hente mail via
Gmail
https://mail.google.com/mail/?shva=1#inbox

Der var alle mine mails som sædvænlig. Men så hejre trykkede med
musen, og der var en linie der hed noget som, Fjern firkanter,- fjern
ramer. Kan ikke huske præsis hvad der stod, men jeg trykkede på den,
og wupti forsvant siden, og tilbage var der den startside, der vises,
hvor bjælken er der når den henter mails-. men intet sker.. lidt
senere står der så.

"Det tager længere tid end normalt. Prøv at genindlæse siden.
Hvis det ikke fungerer, kan du:

Deaktiver Labs, og prøv igen.
Hvis din forbindelse er langsom, kan du prøve den enkle
HTML-visning
"

Jeg kan ikke se hvordan jeg får rettet problemet jeg har prøvet at
geninstalere FF, men det virker ikke..

På andre browsere, er der ikke noget problen..

En der kan hjælpe??

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-08-11 10:12

Per H skrev:

>Der var alle mine mails som sædvænlig. Men så hejre trykkede med
>musen, og der var en linie der hed noget som, Fjern firkanter,- fjern
>ramer.

Deaktiver adblock og se om det løser dit problem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per H

Dato : 09-08-11 10:34

On 09 Aug 2011 09:12:14 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Deaktiver adblock og se om det løser dit problem.

dej gjorde det. fantastisk.

Men hvad mon den linie i Ad block der skal have tilladelse mon
hedder.?

per

Fra : ASKF

Dato : 14-09-11 23:40

Per H ytrede sig i <bmv147pe6rg6buc70fe71k66gp5becb1fr@4ax.com> med
dette:

> dej gjorde det. fantastisk.
>
>Men hvad mon den linie i Ad block der skal have tilladelse mon
>hedder.?

Åben filter listen i Ad block og fjern alle referencer til google.xxx
Du kan evt. whiteliste google.*

Hvis det ikke virker så fjern markeringen for "Collapse blocked
elements". Genstart FF. Se om det nu fungerer, og hvis så enable
"Collapse blocked elements" og se om det stadig fungerer korrekt.

Hvis ikke, afinstaller Ad block plus, fjern filtre og rester fra addon
folderen. Genstart FF og installer Ad block plus igen. Alle settings
skulle nu være væk og alt virke som før.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus