Firefox 4,0 dk
Fra : Per H

Dato : 08-08-11 01:07

Hvor kan jeg hente subj,?

old firefox. er åbenbart kun engelsk..

per

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-08-11 17:15

On 08-08-2011 02:06, Per H wrote:
> Hvor kan jeg hente subj,?
>
> old firefox. er åbenbart kun engelsk..

Måske nedenstående kan bruges?
http://www.alt-til-windows.dk/?Firefox/Browsere/Programmer/955

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-08-11 18:18

Per H skrev den 08-08-2011 02:06:
> Hvor kan jeg hente subj,?
>
> old firefox. er åbenbart kun engelsk..

Kan du ikke bruge den ny femmer? Den kan hentes her:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html

Det er muligt, at du skal afinstallere fireren, før du installerer
femmeren, for at kunne skifte sprog. Bogmærker og andre indstillinger
forsvinder ikke ved almindelig afinstallering.

Fra : GiWeo

Dato : 09-08-11 18:10
Fra : Per H

Dato : 12-08-11 12:16

On Tue, 09 Aug 2011 19:09:46 +0200, GiWeo <no@mail.here> wrote:

>http://www.oldversion.com/Mozilla+Firefox.html

Jeg kan ikke få den til at køre Dansk!

per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-08-11 12:25

Den 12-08-2011 13:16, Per H skrev:

> Jeg kan ikke få den til at køre Dansk!

Er der nogen speciel grund til, at du ikke vil bruge 5'eren?
Sikkerhedsmæssigt vil det være meget bedre at bruge den.

Mozilla har links til den gamle version 3.6.x men ikke til
Firefox 4. Jeg går ud fra, at der er en grund til dette.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Per H

Dato : 12-08-11 14:10

On Fri, 12 Aug 2011 13:24:32 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Er der nogen speciel grund til, at du ikke vil bruge 5'eren?

5éren kan ikke bruge Fastdial aplakition

Så kan jeg benytte Speed dial, men det er jo svært at vænne sig til.

Pt er jeg igang med tilvænning

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-08-11 14:16

http://userlogos.org/extensions/fastdial

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : Per H

Dato : 13-08-11 09:37

On Fri, 12 Aug 2011 15:16:23 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>http://userlogos.org/extensions/fastdial

nu fatter jeg ik et hak, Jeg hentede FD, for 3 dage siden, og der
virkede det ikke, og det beskrev siden også, at den ikke ville på FF

Tusinde tak.

per