FF5 fryser og går i stå ??
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-08-11 20:27

Har andre oplevet at FF5 fryser og går i stå ??

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 05-08-11 20:55

Den 05-08-2011 21:26, Brian Vestergaard skrev:
> Har andre oplevet at FF5 fryser og går i stå ??

Jeg oplever tit at den går ned for et godt ord. Det skete også i 4'eren
og 3.6.

Selve frysningen oplever jeg også tit. Specielt når jeg er på Facebook
og skriver en længere kommentar til en statusopdatering.

--
Philip

Fra : Kent

Dato : 09-08-11 08:51

Philip Nunnegaard kom med denne ide:

> [...]
>
> Selve frysningen oplever jeg også tit. Specielt når jeg er på Facebook og
> skriver en længere kommentar til en statusopdatering.

Har du mange tilføjelser? Jeg oplever ikke de store problemer og har
den opfattelse, at mange af problemerne stammer fra tilføjelser
(add-ons). Måske skulle du prøve at genstarte FF med tilføjelser
deaktiveret, men så ved jeg selvfølgelig ikke om Facebook virker, da
jeg ikke selv bruger dette produkt.

Kent