IE9: Gemte adgangskoder
Fra : Martin Ploug

Dato : 05-05-11 17:05

Hej

Hvor er det nu lige IE9 gemmer mine login-oplysninger til diverse
hjemmesider? Jeg har ændret en adgangskode, og det vil jeg gerne
redigere i IE9's adgangskode-husker. Men hvor og hvordan er det
nu jeg gør det?

Jeg bruger Windows 7.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Leif Neland

Dato : 05-05-11 22:00

Den 05-05-2011 18:04, Martin Ploug skrev:
> [...]
> hjemmesider? Jeg har ændret en adgangskode, og det vil jeg gerne
> redigere i IE9's adgangskode-husker. Men hvor og hvordan er det

Du ændrer da bare passwordet, næste gang det skal bruges; så spørger
browseren om den skal gemme det ny password.

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-05-11 17:10

Leif Neland wrote:

> Du ændrer da bare passwordet, næste gang det skal bruges; så spørger
> browseren om den skal gemme det ny password.

Ok tak, ja det er smart.