FF4
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-05-11 03:34

I hvilken fil ligger brugerindstillinger til firefox 4, ja faktisk kun
den med gemte login osv.

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-11 07:34

Den 04-05-2011 04:34, Brian Vestergaard skrev:
> I hvilken fil ligger brugerindstillinger til firefox 4, ja
> faktisk kun den med gemte login osv.

Skal du bruge filen til noget bestemt? Normalt er det
nemmest at finde de gemte login-oplysninger via
brugerfladen: Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed =>
Gemte adgangskoder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-05-11 10:11

Kim Ludvigsen sendte dette med sin computer:
> Skal du bruge filen til noget bestemt? Normalt er det nemmest at finde de
> gemte login-oplysninger via brugerfladen: Funktioner => Indstillinger =>
> Sikkerhed => Gemte adgangskoder.

Ja det er fordi jeg kæmper lidt med tempoet i min FF4, alt kører efter
installation af FF4 som det skal, men efter en times tid, får jeg
timeout på næsten alle sider, så kan jeg af installere og det hele
starter så forfra... så tænkte at jeg måske skulle formatere, og så
helt forfra, men har jo login på min 50 sites + alt det løse, dette
ville jeg gerne slippe for at skulle taste forfra ved en reinstall

Har prøvet at fjerne alle tilføjelser + plugin, resultat er det
samme...

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-05-11 11:15

Brian Vestergaard skrev den 04-05-2011:
> [...]
> på min 50 sites + alt det løse, dette ville jeg gerne slippe for at skulle

Har du overvejet at bruge Xmarks Sync, eller lignende
https://addons.mozilla.org/da/firefox/search/?cat=1%2C22&q=firefox+sync&y=0&x=0

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-05-11 11:45

Efter mange tanker skrev Jørgen Nielsen:

> Har du overvejet at bruge Xmarks Sync, eller lignende
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/search/?cat=1%2C22&q=firefox+sync&y=0&x=0

Den får min FF4 til at lave "time out" på alle sider :o/

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-11 13:42

Den 04-05-2011 11:11, Brian Vestergaard skrev:

> Ja det er fordi jeg kæmper lidt med tempoet i min FF4, alt
> kører efter installation af FF4 som det skal, men efter en
> times tid, får jeg timeout på næsten alle sider

Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om
det gør en forskel. Det svarer ganske vist stort set til at
slå alle tilføjelserne fra, som du allerede har prøvet, men
prøv det alligevel lige.

Er du sikker på, at problemet ligger i Firefox? Umiddelbart
kunne det lyde som et problem med netforbindelsen, så tjek
lige, om Internet Explorer eller andre netprogrammer kører
uden problemer.

Er det nogle bestemte sider, du får time-out på? Hvis det fx
er søgesider, kan det være et plugin fra et
sikkerhedsprogram, der driller. Jeg ved, at der er nogle,
der har haft problemer med den slags - det er vist især
Bullguard, der har drillet i forbindelse med Firefox 4.

Hvis det ender med en formatering og en geninstallation, kan
du lave en kopi af hele profilen med alle indstillinger,
inklusive dine koder. Men lad os lige vende tilbage til det,
hvis det bliver aktuelt.

Om fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-05-11 13:51

Kim Ludvigsen skrev:

> Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om det gør en
> forskel. Det svarer ganske vist stort set til at slå alle tilføjelserne fra,
> som du allerede har prøvet, men prøv det alligevel lige.

Det var det samme :/

> Er du sikker på, at problemet ligger i Firefox? Umiddelbart kunne det lyde
> som et problem med netforbindelsen, så tjek lige, om Internet Explorer eller
> andre netprogrammer kører uden problemer.

Alle browsere gjorde/gør det samme, har nu haft min router slukket i en
halv time, efter genstart ser det normalt ud... jeg forstår bare ikke
helt, for da jeg fik time out, lavede jeg speedtest og der var alt som
det skulle :/

Tak for hjælpen Kim, håber det er løst

Nu kan jeg så bare ikke få
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/status-4-evar til at virke
:/

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-05-11 13:56

Den 04-05-2011 14:50, Brian Vestergaard skrev:

> Nu kan jeg så bare ikke få
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/status-4-evar
> til at virke :/

Hvis du stadig er i fejlsikret tilstand, er den slået fra.
Genstart Firefox i normal tilstand, så skulle den gerne
virke igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-05-11 14:33

Kim Ludvigsen skrev:

> Hvis du stadig er i fejlsikret tilstand, er den slået fra. Genstart Firefox i
> normal tilstand, så skulle den gerne virke igen.

Det var en fejl40, havde ikke sat flueben ved vis tilføjelseslinje,
ikke så smart. Utroligt som små ting kan give grå hår, og så er det
bare det mest elementære man har overset...

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard