Probs m. "Firefox sync"
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-04-11 20:36

Til Firefox har jeg hentet tilføjelsen "Firefox sync", men får denne
fejlmeddelse:

XML tolkningsfejl: udefineret entitet
Placering: chrome://weave/content/options.xul
Linje 6, kolonne 3: <setting id="weave-account" type="string"
title="&account.label;" />
--^

når jeg prøver at åbne "Indstillinger"!?

How come?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-05-11 01:45

Den 30-04-2011 21:36, Hans Paulin (6310) skrev:
> Til Firefox har jeg hentet tilføjelsen "Firefox sync", men
> får denne fejlmeddelse:
>
> XML tolkningsfejl: udefineret entitet

Det tyder på en fejl i udvidelsen. Hvilken version af
Firefox bruger du? Hvis du bruger Firefox 4 - hvilket du bør
gøre - er sync-funktionen indbygget, hvorfor du altså ikke
behøver at installere den som en udvidelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-05-11 09:22

Kim Ludvigsen tastede følgende:
> Det tyder på en fejl i udvidelsen.

Ok! :)

Tjekkede lige med en anden pc hvor 'sync har kørt igennem længere tid
og dér fik jeg samme fejl :)

> Hvilken version af Firefox bruger du?

Alle er opgraderet til sidste aftapning nu :)

> Hvis
> du bruger Firefox 4 - hvilket du bør gøre - er sync-funktionen indbygget,
> hvorfor du altså ikke behøver at installere den som en udvidelse.

Kan du guide mig hen til dér hvor man finder den? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-05-11 08:20

Hans Paulin (6310) har bragt dette til verden:
> Kan du guide mig hen til dér hvor man finder den?

Snuppede "Xmark" i ventetiden; dén er noget bedre end 'sync :)

Hans
www.zofiaoghans.dk