IE9: Linien med: Filer-Rediger-Funktione~
Fra : IKJ

Dato : 29-04-11 16:38

Jeg bruger IE9 og kan ikke finde med Linien med:

"Filer-Rediger-Funktioner-Hjælp m.m."

Linien er den som er lige under adresselinien

I de tidligere versioner af IE forsvandt linien også en gang imellem
men var nem at sætte op igen.

Hvor finder man man denne i IE9 ???

Mvh IKJ

Fra : Pico

Dato : 29-04-11 17:29

Den 29-04-2011 17:38, IKJ skrev:
> [...]
>
> Linien er den som er lige under adresselinien
>
> I de tidligere versioner af IE forsvandt linien også en gang imellem men

Det tror jeg ikke du kan, men prøv at klik på "tandhjulet" helt til
højre, så har du menu linjen i lodret udgave.

--
MVH
Pico

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-04-11 18:17

IKJ wrote:
> [...]
>
> Linien er den som er lige under adresselinien
>
> I de tidligere versioner af IE forsvandt linien også en gang imellem

Højreklik på "tandhjulet" til højre for oven, der kan du vælge hvilke
værktøjslinjer etc. du vil have vist.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-04-11 19:20

IKJ skrev den 29-04-2011:
> Jeg bruger IE9 og kan ikke finde med Linien med:
>
> "Filer-Rediger-Funktioner-Hjælp m.m."

Højreklik i toppen af IE9 og vælg Menulinie
Den kommer midlertidigt hvis du trykker på Alt tasten

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Pico

Dato : 29-04-11 20:03

Den 29-04-2011 20:19, Jørgen Nielsen skrev:

> Højreklik i toppen af IE9 og vælg Menulinie
> Den kommer midlertidigt hvis du trykker på Alt tasten

Den var smart, man kan da også lære noget hele tiden

--
MVH
Pico

Fra : IKJ

Dato : 29-04-11 21:04

> Højreklik i toppen af IE9 og vælg Menulinie
> Den kommer midlertidigt hvis du trykker på Alt tasten

Tak til Jørgen Nielsen

Dette var lige svaret til min bøn.

hilsen og endnu en gang, tak! IKJ