Gemme adgangskode i XP ?
Fra : John

Dato : 26-04-11 20:35

Hej.
Jeg har en side jeg ofte lokker ind på,
her be´den om navn og adgangskode, og jeg
fik ved en fejl sat flueben i: Tilbyd ikke at gemme flere adgangskoder.
(Der var flere, og jeg ville gøre rent bord)
Nu er jeg nød til, hver gang, at skrive det hele,
den kommer altså ikke mere og spørger om jeg vil gemme.
Hvordan får jeg den igen til at tilbyde at gemme ?
Hilsen John
(Bruger IE8)

Fra : ruwaldo

Dato : 26-04-11 21:46

"John" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den kommer altså ikke mere og spørger om jeg vil gemme.
> Hvordan får jeg den igen til at tilbyde at gemme ?

Funktioner => internetindstillinger => fanebladet Indhold =>
autofuldførelse.....

ruwaldo

Fra : John

Dato : 27-04-11 06:29

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse

> "John" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Funktioner => internetindstillinger => fanebladet Indhold =>
> autofuldførelse.....
>
> ruwaldo

Du er bare en guttermand--
Der skulle flueben i: Spørg mig....