kan ikke se noget på youtube
Fra : Ivan

Dato : 19-02-11 11:19

Dav i gruppen

Jeg kan lige pludeselig ikke se noget på youtube, det var noget jeg opdagede
i går aftes.

OS: vista home 64 bit
IE: 8,0
Har opdateret hvad der kan opdateres.

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt med youtube eller
måske min maskine?

Hi
Ivan

Fra : scootergrisen

Dato : 19-02-11 14:24

Den 19-02-2011 11:18, Ivan skrev:
> [...]
> Har opdateret hvad der kan opdateres.
>
> Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt med youtube eller

Prøv med en anden browser.

Fra : Ivan

Dato : 19-02-11 18:54

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv med en anden browser.

Dav

Ha Ha ja det havde jeg ikke lige tænkt på, det løser jo problemet. Men hvad
kan der være galt i IE9?

Hi
Ivan

Fra : scootergrisen

Dato : 19-02-11 20:56

Det sikkert fordi du køre IE 64-bit.
Der er ikke laver nogen færdig 64-bit flash plugin endnu.
Prøv og læs her : http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Der står du kan prøve og downloade en "preview release" kaldet "square"
så kan du se om det virker for dig.

Ellers står der du kan bruge den 32-bit version af IE også skulle det virke.