Dansk sprogpakke til Minefield
Fra : Lars Raaby

Dato : 06-02-11 13:45

Hvor finder jeg en dansk sprogpakke til minefield 4.0b12pre?
(Firefox 64 bit)
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-02-11 13:59

Lars Raaby skrev:
> Hvor finder jeg en dansk sprogpakke til minefield 4.0b12pre?
> (Firefox 64 bit)

Det er ikke alle versioner, der udsendes på de forskellige
sprog og slet ikke nightlies og pre-versioner. Seneste
danske beta er beta10:
http://www.mozilla.com/da/firefox/all-beta.html

Jeg ved ikke, om den er kommet i 64-bit på dansk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-02-11 14:21

Den 06-02-2011 13:58, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> danske beta er beta10:
> http://www.mozilla.com/da/firefox/all-beta.html
>
> Jeg ved ikke, om den er kommet i 64-bit på dansk.

Jeg har prøvet en sprogfil til FF 4.0b12pre men den virker ikke.
Jeg prøver dit link ellers må den blive på EN.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby