500 Internal Server Error,,An unknown erro~
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 03-02-11 12:43

Hej

Får denne fejl når jeg starter firefox.
500 Internal Server Error,,An unknown error occured

Har forsøgt at afinstallere, boot, og geninstaller - hjalp ikke

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-02-11 20:12

Steen Mikkelsen skrev:

> Får denne fejl når jeg starter firefox.
> 500 Internal Server Error,,An unknown error occured

Kan du gå ind på andre hjemmesider end din startside?

Så vidt jeg kan forstå, så er det en fejlmeddelelse om, at
webserveren ikke virker i øjeblikket - hvorfor
fejlmeddelelsen udløses af en hjemmeside og ikke af Firefox.

Eftersom det sker ved start, må det være din startside, der
udløser fejlen.

> Har forsøgt at afinstallere, boot, og geninstaller - hjalp ikke

Hvis jeg har ret i ovenstående, så vil du ikke kunne
afhjælpe fejlen. Ud over ved at skifte startside til en
side, der virker.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux: