YouTube
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 24-01-11 14:38

Hej-

Er jeg den eneste som oplever, at YouTube "hænger meget"? Det sker hos
mig uanset hvilken browser jeg anvender - og det sker på på mine Win 7
maskiner og på min iMac.

Alle andre sider virker fint, så tror ikke det er min forbindelse...

mvh

Jesper

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-11 14:47

"Jesper Christophersen" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i meddelelsen

> Er jeg den eneste som oplever, at YouTube "hænger meget"?

Det sker engang imellem, at en side pauser og fortsætter og pauser og
fortætter - Og sådan bliver det ved hele videoen igennem.

Jeg ved ikke hvorfor, men hvis man genopfrisker siden eller åbner et nyt
vindue med den samme video, så kører det bare derudaf, som det skal.

Hilsen Åge

Fra : Per

Dato : 26-01-11 05:57

Jesper Christophersen wrote:
> [...]
> maskiner og på min iMac.
>
> Alle andre sider virker fint, så tror ikke det er min forbindelse...

Jeg Jesper !

Jeg bemærker præcis det samme og undrer mig over det.

Der er ingen sammenhæng - nogen youtube videoer går fint igennem andre
hænger og må genindlæses.

Jeg synes iøvrigt at Youtube er dårligt på den måde, at det er "svært" at
spole frem i en video - man kan ikke bare hoppe til midten af en video med
det samme og køre videre derfra, som man kan med mange andre online
afspillere.

Gade vide om det er lavet sådan med vilje ?

/ Per

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 26-01-11 06:39

Efter mange tanker skrev Per:
> Jeg synes iøvrigt at Youtube er dårligt på den måde, at det er "svært" at
> spole frem i en video - man kan ikke bare hoppe til midten af en video med
> det samme og køre videre derfra

Det kan jeg nu sagtens, men det kræver jo lige at den får "bufferen"
fyldt op, du kan jo ikke se noget der ikke er "hentet" endnu og det
gælder davidst alle online afspillere

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-01-11 09:36

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg bemærker præcis det samme og undrer mig over det.

Netop!

> Der er ingen sammenhæng - nogen youtube videoer går fint igennem andre
> hænger og må genindlæses.

Ja, nogle 2 gange

> Jeg synes iøvrigt at Youtube er dårligt på den måde, at det er "svært" at
> spole frem i en video - man kan ikke bare hoppe til midten af en video med
> det samme og køre videre derfra,

Øhhhh....... det synes jeg da udmærket man kan.- Det gør jeg tit.

Hilsen Åge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-11 00:33

Per skrev:

> [...]
> spole frem i en video - man kan ikke bare hoppe til midten af en video med
> det samme og køre videre derfra, som man kan med mange andre online

Jo da.

Youtube-videoer starter med at vise en bred stribe forneden. Hvis
man venter lidt, klemmes den sammen til en smal streg. Klik på
den, så bliver den bred igen. På den brede stribe er der en ring,
og den kan man bare flytte rundt på. Man kan også flytte den
foran den røde (hentede) del. Så går der måske lige et sekund
inden den har hentet den tilsvarende videodel.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   http://fiduso.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-11 00:53

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> På den brede stribe er der en ring,
> og den kan man bare flytte rundt på.

Det er ikke nødvendigt at flytte ringen.
Bare klik på det ønskede sted, så flyver ringen derhen af seig selv og
starter indslaget.

Hilsen Åge

Fra : scootergrisen

Dato : 28-01-11 00:04

De sidste par dage er youtube også blevet langsommere hos mig.
Den henter ikke videoerne så hurtigt som før.

Før kunne jeg gå ind på en video også ville den afspille uden pause for
det meste.
Nu afspiller det nogle sekunder også pauser den fordier der ikke er
hentet nok data også går den igang igen når der er hentet nok data.

Det gjorde den ikke så meget før. Iøjeblikket før den det virke heletiden.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-11 23:30

"scootergrisen" <scootergrisen@NOSPANKYOUgmail.com> skrev i meddelelsen

> Det gjorde den ikke så meget før. Iøjeblikket før den det virke heletiden.

Nemlig. Det er lidt træls. Før virkede det hele tiden, ja.

Hilsen Åge