Tilbage til IE 8
Fra : Mort1s1

Dato : 08-01-11 11:35

?Jeg har, for efterhånden længe siden, installeret IE 9 (Beta) på min PC -
det har faktisk fungeret udmærket, men - i forbindelse med NEM-ID sporer jeg
nogen ustabilitet, og online hjælp giver da også IE 9 skylden for
ustabiliteten, nu er spørgsmålet - Hvordan kommer jeg af med IE9 og tilbage
til IE 8 - det ladet sig i hvert fald ikke gøre at installere IE 8 "oven på"
IE 9.

Morten

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-01-11 13:45

Mort1s1 wrote:
> [...]
> for ustabiliteten, nu er spørgsmålet - Hvordan kommer jeg af med IE9 og
> tilbage til IE 8 - det ladet sig i hvert fald ikke gøre at installere IE

Hej Morten

Du skal under Kontrolpanelet der, hvor du fjerner programmer.
Vælg Vis installerede opdateringer i venstre side.
Klik på Microsoft Internet Explorer 9 og fjern den.
Genstart evt. PC'en.
Se evt. denne side http://tinyurl.com/2vumadj

Fra : Mort1s1

Dato : 08-01-11 19:15

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Vælg Vis installerede opdateringer i venstre side.
> Klik på Microsoft Internet Explorer 9 og fjern den.

Tak - "det var bare det"
Morten