firefox sletter udklipsholder data
Fra : scootergrisen

Dato : 04-01-11 22:30

Hvis jeg i firefox indsætte en adresse i adressefeltet med højreklik >
indsæt også trykker enter så bliver dataen i udkliksholderen af en eller
anden grund slettet så hvis jeg højre klikker igen kan jeg ikke vælge
indsæt mere.

Er der nogen der ved hvorfor firefox gør sådan ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-11 22:46

Den 04-01-2011 22:29, scootergrisen skrev:
> [...]
> højre klikker igen kan jeg ikke vælge indsæt mere.
>
> Er der nogen der ved hvorfor firefox gør sådan ?

Firefox bør ikke røre ved indholdet i din udklipholder. Prøv
lige, om det virker normalt i andre programmer, når du
foretager en lignende handling.

Hvis det virker i andre programmer, så prøv at starte
Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen
forskel. Om Firefox i fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : scootergrisen

Dato : 04-01-11 23:30

Den 04-01-2011 22:45, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> Hvis det virker i andre programmer, så prøv at starte Firefox i
> fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen forskel. Om Firefox i

Det sker ikke i andre programmer.
Nu har jeg nulstillet alle firefoxs indstilinger og deaktiveret
tilføjelser og hvad man ellers kan vælge når man starter i fejlsikret
men den gør det stadig.
Underligt.