Silverlight problemer
Fra : Rado

Dato : 14-12-10 00:12

Er jeg den eneste der oplever at Silverlight har en tendens til at
crashe IE8, på sites hvor den bruges meget? Synes det et opstået efter
en af de seneste opdateringer.

Skærmen begynder at flimre når man gør visse ting, og tilsidst går IE
bare ned.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-12-10 21:03

Den 14-12-2010 00:12, Rado skrev:

> [...]
> en af de seneste opdateringer.
>
> Skærmen begynder at flimre når man gør visse ting, og tilsidst går IE

Kom med et link så vi andre kan teste.
Jeg har IE 9 så jeg vil gerne teste siden

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby