Kræver identifikation, IE8
Fra : Søren Noack

Dato : 18-11-10 15:16

Når jeg går ind for at bestille en billet på
https://www.berolina-berlin.com/ticketsystem.aspx?id=DE dukker der en
meddelelse op om at "Webstedet, du vil besøge, kræver identifikation. Vælg
certifikat" og jeg skal så vælge mit digitale certifikat, f.eks. digital
signatur.

Hvis jeg bestiller fra en pc der ikke har installeret digitalt certifikat,
så kan jeg bestille uden at skulle vælge noget.

Hvordan undgår jeg at der skal vælges certifikat, når det alligevel ikke
skal bruges på den tyske hjemmeside (jeg skal klikke på annuller et par
gange)? Er det noget jeg skal rette i min egen opsætning, eller er det en
fejl på hjemmesiden ?

Med venlig hilsen

Søren Noack

Fra : Ole C

Dato : 18-11-10 18:53

Søren Noack skrev blandt andet:

> [...]
> meddelelse op om at "Webstedet, du vil besøge, kræver identifikation.
> Vælg certifikat" og jeg skal så vælge mit digitale certifikat, f.eks.

Det kræver siden også på min IE7 (der ikke har installeret digitalt
certifikat) - men et enkelt tryk på "Annuller" bringer den på andre tanker,
Jeg tror det er en fejl på siden...

--
vh
Ole C