FireFox
Fra : HH Husen

Dato : 29-10-10 18:21

Hej!

Formentligt et simpelt problem: Min Firefox er knyttet til processlinien, så
den starter med et enkelt klik. Men lige pludseligt er Firefox ikonet
forsvundet fra linket i processlinien og Windows standard ikonet har
erstattet Firefox ikonet. Hvordan får jeg det tilbage? Kører med Win 7. Når
jeg manuelt prøver at skifte ikon, kommer der en fejl meddelelse: Filen
%ProgramFiles %\Mozilla Firefox\firefox.exe blev ikke fundet. Skal hele
programmet geninstalleres?

Mvh
HH

Fra : HH Husen

Dato : 29-10-10 18:42

Nå, jeg fandt selv ud af det. Gik ned i Firefox biblioteket og dannede en
genvej til programmet og førte den ud på skrivebordet. Slettede det
almindelige ikon på proceslinien og fastgjorde den nye genvej og nu ser det
pænt ud igen!

mvh'
hh