Firefox: Irriterende baggrundsbilleder
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 23-10-10 14:12

Efter sidste opdatering optræder der over og under skærmbilledet
nogle irriterende og forstyrrende baggrundsbilleder.

Hvordan får jeg dem fjernet ?

Mvh. Bjarne

Fra : emjeppesen

Dato : 23-10-10 15:30

Bjarne Hansen skrev:

>Efter sidste opdatering optræder der over og under skærmbilledet
>nogle irriterende og forstyrrende baggrundsbilleder.
>
>Hvordan får jeg dem fjernet ?

Svært at vide, hvad du ser.
kan du ikke lægge et skærmdump op, så vi kan se problemet?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-10-10 22:30

Den 23-10-2010 15:12, Bjarne Hansen skrev:
> Efter sidste opdatering optræder der over og under skærmbilledet
> nogle irriterende og forstyrrende baggrundsbilleder.
>
> Hvordan får jeg dem fjernet ?

Kom med et link til problemsiden, så er
en chance for at du får svar.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 25-10-10 14:51

"Bjarne Hansen" skrev i en meddelelse news:4cc2df2d$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Efter sidste opdatering optræder der over og under skærmbilledet
> nogle irriterende og forstyrrende baggrundsbilleder.
> Hvordan får jeg dem fjernet ?
En tak til jer begge for jeres tilbud om at løse mit problem!
Dog tilbød min svigersøn- bosat i Brisbane/Australien- i en Skype-samtale
at kunne løse dette problem, idet hans daglige virke består i at konstruere
hjemmesider for mindre virksomheder.Så det gik nemt og gnidningsfrit.

Han foreslog samtidig, at jeg installerede distance-betjenings-programmet
TeamViewer 5, hvor vi så i fællesskab kan gennemgå evt.fremtidige problemer.
Sikkerheden skulle være, at man starter op med nye kodetal hvergang.
Noget i retning, som jeg opfatter det, af NemID.

Tak for jeres opmærksomhed

Mvh.Bjarne

Fra : Ole C

Dato : 25-10-10 17:10

Bjarne Hansen skrev blandt andet:

> Sikkerheden skulle være, at man starter op med nye kodetal hvergang.

Det behøver man nu ikke....

--
vh
Ole C

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 25-10-10 17:50

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse news:4cc5abbb$0$23751$14726298@news.sunsite.dk...

> Det behøver man nu ikke....
>
> --
> vh
> Ole C
Jeg har først lige fået den "serveret" i dag, så jeg bliver nok meget
klogere, når jeg først finder ud af hvad det her går ud på.
Men ham svigersønnen i "down under" skal man nok have tillid til.
Og det har jeg........ellers tak for info

Mvh. Bjarne

Fra : Ole C

Dato : 25-10-10 18:45

> [...]

> klogere, når jeg først finder ud af hvad det her går ud på.
> Men ham svigersønnen i "down under" skal man nok have tillid til.

Det er skam et glimrende program - og meget nemt at finde ud af.
Det jeg mente er, at hvis du jævnligt skal have svigersønnens assistance,
kan du blive "fast klient" hos ham via TeamViewer - med samme kode.

--
vh
Ole C