er kommet til at slå billeder fra i fie
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-10-10 12:36

er kommet til at slå billeder fra i fierfox hvordan genskaber jeg dem ?

jeg ved ikke lige hvordan det sket men på en eller anden måde fik jeg
visning af billeder jpg etc fra på en www side
på fierfox det er mildest talt træls - nogen bud på hvordan man for dem
igen ?

Mv.
BMM

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-10-10 12:46

Bo M. Mogensen skrev:

>nogen bud på hvordan man for dem igen ?

Funktioner > Indstillinger > Indhold - flueben ved indlæs billeder og tryk
på Undtagelser og fjern hvad du måtte finde

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-10-10 19:27

Den 02-10-2010 13:46, Ivan V. Klattrup skrev:
> Funktioner > Indstillinger > Indhold - flueben ved indlæs billeder og
> tryk på Undtagelser og fjern hvad du måtte finde

skide godt Ivan de er tilbage (billeder altså)