Lukker langsomt
Fra : Werner

Dato : 07-09-10 15:04

Når jeg vil lukke en fane i IE-8 går der 8-10 sekunder inden vinduet
reagerer og lukker ned.
Hvad kan jeg gøre?
vh
Werner

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-09-10 15:23

Den 07-09-2010 16:04, Werner skrev:
> Når jeg vil lukke en fane i IE-8 går der 8-10 sekunder inden vinduet
> reagerer og lukker ned.
> Hvad kan jeg gøre?
> vh
> Werner

Hej Werner

Du kan prøve at deaktivere nogle tilføjelser, hvis du har nogle af dem:
Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer.

Du kan også prøve at installere og køre Microsoft Fix it:
http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal

Venlig hilsen
Martin

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 07-09-10 15:57

"Werner" <werner@> skrev i en meddelelse
> Når jeg vil lukke en fane i IE-8 går der 8-10 sekunder inden vinduet
> reagerer og lukker ned.
> Hvad kan jeg gøre?
> vh
> Werner

Jeg har for ganske nylig oplevet det samme, men det ser ud til, at en
genstart af PC'en løste problemet. Men som Martin er inde på, så kunne du
også kigge hvilke tilføjelsesprogrammer, der kører.

Søren

Fra : Werner

Dato : 07-09-10 16:30

> [...]
> genstart af PC'en løste problemet. Men som Martin er inde på, så kunne du
> også kigge hvilke tilføjelsesprogrammer, der kører.

Jeg har nu gjort begge dele, som Martin foreslog.
Og nu lukker den fint og hurtigt igen.
Men hvad der lige gjorde udslaget må jeg jo så med skam melde,
at jeg ikke kan redegøre for..
Tak for hjælpen.
vh
Werner