Underligt
Fra : Sømand1

Dato : 31-08-10 15:34

Her i dag kunne jeg pludseligt ikke komme online med hverken firefox eller
explorer med den en pc. Derimod er der ingen problemer med Skype og Windows
Mail. Hvad kan dette skyldes?
Jeg mener ikke jeg har ændret på noget.

Fra : Sømand1

Dato : 31-08-10 15:40

"Sømand1" <blabla@yahoo.dk> wrote in message
> Her i dag kunne jeg pludseligt ikke komme online med hverken firefox eller
> explorer med den en pc. Derimod er der ingen problemer med Skype og
> [...]

Forefox står bare og prøver på at forbinde hvorefter ca ½ munit får jeg så
denne besked:

"The server at bibliotek.dk is taking too long to respond.

* The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in
a few moments.
* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
* If your computer or network is protected by a firewall or proxy,
make sure that Firefox is permitted to access the Web."

Fra : Sømand1

Dato : 31-08-10 15:59

> [...]
> Her i dag kunne jeg pludseligt ikke komme online med hverken firefox eller
> explorer med den en pc. Derimod er der ingen problemer med Skype og

Det passer ikke helt. Jeg var inde på tools - privacy og fjernet alle
kagerne.