Kan ikke åbne hyberlinks i IE
Fra : Per

Dato : 17-08-10 09:11

Hej gode venner

Jeg har brug for hurtig hjælp.
Pludselig kan jeg ikke åbne hyberlinks/links efter at være kommet ind på
siden f.eks. "Midttrafik.dk" og derefter vil åbne en køreplan. Ja - så sker
der intet!
Jeg har prøvet andre sider, hvor fænomenet gentager sig.

Er der en behjertet sjæl der kan fortælle mig hvad der er sket og hvad jeg
skal gøre for at genetablere den normale instilling? Det er som om jeg får
lov at åbne links indtil en vis dybde og derefter ikke længere.

Venligst
Per

Fra : Per

Dato : 17-08-10 10:19

Skulle måske lige fortælle at det er IE ver. 8

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-08-10 12:22

"Per" <per.k@youmail.dk> skrev :

>Skulle måske lige fortælle at det er IE ver. 8

Jeg ville egentlig hellere vide IE-version.

Har du haft en anden browser, fx Firefox installeret og så
fjernet den igen?

Er der i din Windows start "Angiv programadgang og -standarder"?
Tjek at IE er angivet som standardbrowser.

Du kan også i Kontrolpanel => Internetindstillinger = Programmer
angive, at IE skal være standard.
--
Kerim

Fra : Ole C

Dato : 17-08-10 12:37

Kerim Ellentoft skrev blandt andet:

> Jeg ville egentlig hellere vide IE-version.

Øh - er det ikke det han skriver?

--
vh
Ole C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-08-10 13:19

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev :

>Øh - er det ikke det han skriver?

Jo, og jeg mente Windows-version.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Per

Dato : 17-08-10 13:20

> Jo, og jeg mente Windows-version.

OK! - Windows 7

Fra : Per

Dato : 17-08-10 13:03

Hej Kerim

> Jeg ville egentlig hellere vide IE-version.

64 bit - versionen

> Har du haft en anden browser, fx Firefox installeret og så
> fjernet den igen?

Nej!

> Er der i din Windows start "Angiv programadgang og -standarder"?
> Tjek at IE er angivet som standardbrowser.

Ja!

> Du kan også i Kontrolpanel => Internetindstillinger = Programmer
> angive, at IE skal være standard.

Jeg har også været inde i indstillinger for at gendanne avancerede
indstillinger samt nulstillet IE til standard.
Det hjalp et kort øjeblik da jeg forsøgte at aktivere et par links - de
åbnede. Men kort efter var situationen den samme som før.

Jeg mindes at have set noget om aktivering af links, men i hvilken
forbindelse husker jeg ikke. Jeg tænker på om jeg på en eller anden måde har
deaktiveret et eller andet?

Venlig hilsen
Per