RSS reader til Google Chrome
Fra : Rune Jensen

Dato : 10-08-10 01:07

Er der slet ingen mulighed for RSS-support i Google Chrome UDEN man
skal logge ind på skod Google Reader?

Jeg er IKKE interesseret i at logge mig ind til nogetsomhelst bare for
at se RSS. Hvis der ikke findes noget som på Firefox, så er Google
Chrome bare out of the question for altid, gider simpelthen ikke det
lort.

Jeg kører Linux, og jeg kan sandsynligvis ikke bruge svar for Chrome
til Windows.

MVH
Rune Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-08-10 16:24

Rune Jensen skrev:

>Er der slet ingen mulighed for RSS-support i Google Chrome UDEN man
>skal logge ind på skod Google Reader?

er det sådan noget som
https://chrome.google.com/extensions/detail/ealjoljnibpdkocmldliaoojpgdkcdob
du søger

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-08-10 22:46

Foxish Live RSS:

https://chrome.google.com/extensions/detail/jpgagcapnkccceppgljfpoadahaopjdb

Det er noget ala live bookmarks i Firefox.

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-08-10 11:12

Thomas Jespersen skrev:
> Foxish Live RSS:
>
> https://chrome.google.com/extensions/detail/jpgagcapnkccceppgljfpoadahaopjdb
>
> Det er noget ala live bookmarks i Firefox.

Jo, begge jeres svar ser gode ud, og mange tak for svar;) men jeg får
ikke lov at installere. Når jeg trykker på installer, får jeg samme
side, uden anden reaktion.

Jeg har i mellemtiden, efter jeg skrev indlægget, skiftet til Chrome6
Beta - kan man ikke installere addons i deres beta?

MVH
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-08-10 11:16

Rune Jensen skrev:

> [...]
>
> Jeg har i mellemtiden, efter jeg skrev indlægget, skiftet til Chrome6
> Beta - kan man ikke installere addons i deres beta?

Glem spørgsmålet, jeg skulle lige tillade javascript for siden først.

Jeg afprøver jeres forslag, og igen tak for svar.

MVH
Rune Jensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-08-10 20:56

Den 13-08-2010 19:16, Rune Jensen skrev:

> Glem spørgsmålet, jeg skulle lige tillade javascript for siden først.
>
> Jeg afprøver jeres forslag, og igen tak for svar.
>

> MVH
> Rune Jensen
Jeg har lige testet og syntes at den virker fint.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby