media player vil ikke åbne fra IE8, men go~
Fra : j.valentin

Dato : 22-07-10 19:45

Når jeg på dr.dk/ding i IE8 vil se en af de tidligere programmer (dem på
midten af siden og nedefter)
Åbner der sig en lille boks, hvori der bl.a. står "Internet Explorer kan
ikke vise websiden..."

Prøver jeg det samme i Firefox, åbner Media Player og klippet vises.

Hvilken indstilling i IE er det der er forkert?

Vista

mvh

jv

Fra : j.valentin

Dato : 22-07-10 19:52

"j.valentin" <vejen@fjernhertilbigfoot.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Prøver jeg det samme i Firefox, åbner Media Player og klippet vises.
>
> Hvilken indstilling i IE er det der er forkert?

Har så lige fundet ud af, at hvis jeg trykker på knappen "diagnose af
forbindelsesproblemer" og trykker "annuller" i diagnoseboksen som kommer, så
starter media player og viser klippet ......