Gmail vil ikke åbne i Google Chrome?
Fra : Mr. Mox

Dato : 09-07-10 14:26

Pludselig kan jeg ikke åbne min Gmail konto i GoogleChrome, jeg får en
lang smøre:

Denne webside har et loop ved omdirigering.
Websiden på
https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fhl%3Dda%26shva%3D1%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl&bsv=1eic6yu9oa4y3&ss=1&scc=1<mpl=default<mplcache=2&hl=da
har forårsaget for mange omdirigeringer. Dette kan muligvis løses ved
at rydde dine cookies for dette websted eller ved at tillade
tredjepartscookies. Hvis ikke, er det muligvis et problem med
serverkonfigurationen og ikke et problem med din computer.

Men jeg kan åbne uden problemer i Mozilla Firefox som jeg også bruger
som browser.
Jeg har uden at vide meget om det slettet cookies som beskrevet, men
det hjalp ikke.
Jeg har også forsøgt at køre exe-filen til GoogleCrome engang til, men
uden at det hjalp?

Jeg vil ikke delete GoogleCrome for så mister jeg VISTNOK min
mailadresse????

Er der nogen gode råd?
Med venlig hilsen Mr. mox

Fra : emjeppesen

Dato : 09-07-10 21:34

Mr. Mox skrev:

>Jeg vil ikke delete GoogleCrome for så mister jeg VISTNOK min
>mailadresse????

Du mister da ikke din google mailadresse, selv om du sletter crome.
du behøver slet ikke crome, men kan logge direkte på din gmail

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 10-07-10 02:20

On 9 Jul., 22:34, emjeppesen <emj@> wrote:

> Du mister da ikke din google mailadresse, selv om du sletter crome.
> du behøver slet ikke crome, men kan logge direkte på din gmail
>
> Hilsen emj
Tak for svaret.
1. Jeg fjernede Google Chrome, Firefox er OK med Gmail, men i OE kan
jeg ikke åbne Gmail??

2. Kan det passe at der ikke er en "kladdefunktion" i FF og OE? Når
jeg skriver er det ofte at jeg har brug for at gå ud og checke et
eller andet og i Gmail blev det jeg HAR skrevet automatisk gemt I
"KLADDER"???
Håber du gider svare igen. mvh Mr. mox

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-07-10 09:47

Den 10-07-2010 10:19, Mr. Mox skrev:

> [...]
> jeg skriver er det ofte at jeg har brug for at gå ud og checke et
> eller andet og i Gmail blev det jeg HAR skrevet automatisk gemt I

Hej

Hvis du har mod på det kunne du prøve at bruge mailprogrammet
Thunderbird i stedet for Outlook Express.
Du kan læse om Thunderbird og hente programmet på nedenstående
side.
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-07-10 10:00

Den 10-07-2010 10:47, Martin Ploug skrev:

> [...]
> Thunderbird i stedet for Outlook Express.
> Du kan læse om Thunderbird og hente programmet på nedenstående

....og her:
http://not4u2know.dk/2009/02/vejledning-gmail-i-outlook-express/

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-07-10 13:36

Martin Ploug skrev den 10-07-2010 11:00:
> ...og her:
> http://not4u2know.dk/2009/02/vejledning-gmail-i-outlook-express/

Den vejedning beskriver indstilling til POP, men jeg vil foreslå at
indstille til IMAP i stedet for POP. SÃ¥ bliver mailene liggende hos
Gmail, og man kan skifte mellem at bruge Google Chrome, Firefox,
Thunderbird og Outlook Express som man lyster.

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-07-10 09:58

> [...]
> jeg skriver er det ofte at jeg har brug for at gå ud og checke et
> eller andet og i Gmail blev det jeg HAR skrevet automatisk gemt I

Der står noget om opsætning af Outlook Express og Gmail her:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=da&answer=13276

Fra : emjeppesen

Dato : 10-07-10 12:52

Mr. Mox skrev:

> [...]
>jeg skriver er det ofte at jeg har brug for at gå ud og checke et
>eller andet og i Gmail blev det jeg HAR skrevet automatisk gemt I

Jeg kender intet til OE, som jeg aldrig har været nødt til at bruge
FF har jeg heller aldrig brugt.

Gmail bruger jeg direkte fra gmail.com, men har også sat Windows live
mail op til at hente post fra min gmail.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : N/A

Dato : 10-07-10 09:47

Fra : Mr. Mox

Dato : 11-07-10 05:16

On 10 Jul., 14:35, Jens Jensen <a...@a.invalid> wrote:

> [...]
> Gmail, og man kan skifte mellem at bruge Google Chrome, Firefox,
> Thunderbird og Outlook Express som man lyster.

Mange tak til jer alle for svarene, jeg går nu i "tænke-mode" og øver
mig.

Med venlig hilsen Mr. Mox