Firefox og Jyllandsposten
Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-07-10 08:54

Jeg kigger dagligt jp.dk, dr.dk og avisen.dk, men nu går Firefox ned
med et hult drøn efter et par sekunder ved opslag på JP. "Ups, det var
pinligt o.s.v." og der indsendes en fejlrapport.

Problemet startede for op til en uge siden og jeg erindrer svagt, at
både Firefox, Sun Java og vistnok også Adobe Flash har været ude med
opdateringer for nyligt. Den slags plejer at gå problemfrit, men altså
ikke denne gang.

Jeg kan ikke præcist sige hvad eller hvornår, men der må være andre
der har oplevet det samme?

Er det mig, eller er det JP der har et problem? Hvis det er mig, hvad
gør jeg så?

(Jeg kører Win 7).

Fra : Ole C

Dato : 04-07-10 09:58

Kurt Hansen skrev blandt andet:

> [...]
> der har oplevet det samme?
>
> Er det mig, eller er det JP der har et problem? Hvis det er mig, hvad

Ingen problemer her med Firefox 3.6.6 (på Vista).
JP har dog netop været "nede" - måske for service?
Hvis fejlen stadig er der, ville jeg i første omgang prøve at afinstallere
Firefox og alle plugins - og derefter geninstallere. Det kunne jo være en
opdatering var gået galt.

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 04-07-10 10:03

Kurt Hansen skrev:

>Er det mig, eller er det JP der har et problem? Hvis det er mig, hvad
>gør jeg så?

Det må være dit lokale problem
Afinstaller al java og adobeflash
Prøv så at geninstallere java.

Hjalp det?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-07-10 10:44

Sun, 04 Jul 2010 09:54:24 +0200 skrev Kurt Hansen:

> [...]
>der har oplevet det samme?
>
>Er det mig, eller er det JP der har et problem? Hvis det er mig, hvad

Jeg fandt et gammelt indlæg af Kim Ludvigsen og ved at følge hans
opskrift på at deaktivere alle udvidelser og derefer aktivere dem en
ad gangen. løstes problemet. Det var "FileTorrent" den var gal med.
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation