Firefox pil
Fra : Per H

Dato : 09-06-10 19:58

Jeg er begyndt at at få en lille firkantet kasse under pilen, eller
"hånden" og aner ik hvorfor. jeg kører med den nyeste.

den er alle steder og kommer ca 1 sek, efter jeg flytter med musen.

hvad kan det være?

w7

per

Fra : Carl Drud

Dato : 09-06-10 20:32

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> [...]
> "hånden" og aner ik hvorfor. jeg kører med den nyeste.
>
> den er alle steder og kommer ca 1 sek, efter jeg flytter med musen.

Prøv at starte FF i fejlsikret tilstand.

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 09-06-10 20:54

On Wed, 09 Jun 2010 21:32:19 +0200, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>Prøv at starte FF i fejlsikret tilstand.
>
>http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.php

ja så er der ikke noget i vejn.

per

Fra : Carl Drud

Dato : 09-06-10 21:07

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> ja så er der ikke noget i vejn.

Så det nok en af dine udvidelser det er galt med. Der står mere omkring
dette på siden jeg linkede til.

--
Carl