Forkert synology logon side i explorer
Fra : mtc

Dato : 11-05-10 18:28

Hej
Håber der er en der måske kan sige hvad der foregår med min explorer.
Har en synology server, som når jeg logger ind på kommer der et logon vindue
, hvor man kan vælge admin eller et andet navn.
Men her forleden dag da jeg ville logge ind kom der en side op med kun, navn
og adgangskode,
Når jeg så logger ind, kan jeg ikke komme til adm. siden.
Har prøvet med Chrome, firefox og en anden computer der er siden som den
plejer.
Har også haft explorer afinstalleret, det hjalp helle ikke.
Nogen der har et godt bud?

Marianne

Fra : mtc

Dato : 12-05-10 13:45

Har fundet ud af at det er en 'mobil log ind' side.
Serveren tror min computer er en mobil.
bruger explorer 8 og xp, nogen der har et bud til at rette det?
Marianne